شناسهٔ خبر: 11309956 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد:

زمینه مشارکت حداکثری مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات فراهم شد

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه ۱۵ هزار نفر عوامل برگزاری دهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در این استان ساماندهی شده‌اند، گفت: زمینه مشارکت حداکثری مردم کهگیلویه وبویراحمد در انتخابات فراهم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، فتاح محمدی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات به عنوان یکی از مظاهر ارزنده دموکراسی در یک نظام سیاسی و دموکراتیک، میثاق وحدت ملی برای حفظ دستاوردها و آرمان‌‍‌های نظام است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نمایش زیبایی از تجلی مردم سالاری دینی در پای صندوق‌های رای خواهد بود.

وی از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به عنوان پشتوانه قوی دینی و مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی یاد کرد و افزود: انتخابات هفتم اسفند ماه از این حیث، یک فتح الفتوح غرورآفرین برای ایران اسلامی محسوب می‌شود.

محمدی به فضای رقابتی انتخاب مجلس در سه حوزه انتخابیه این استان اشاره و عنوان کرد: روند تبلیغات انتخاباتی در این استان مدیریت شده تاکنون به خوبی پیش رفته است.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: در برخی موارد راه‌اندازی کاروان‌های انتخاباتی نامزدهای مجلس که مشکلاتی را داشته اند به موقع از سوی مراجع ذی ربط با آنها برخورد قانونی انجام شده است.

محمدی با بیان اینکه، تمامی تدابیر برای یک مشارکت حداکثری و برگزاری انتخابات سالم و پرشور فراهم شده است، ابراز کرد: به طور قطع همچون ادوار گذشته  در هفتم اسفند ماه امسال 771 شعبه اخذ رای این استان نیز با استقبال گسترده مردم رو به رو می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 15هزار نفر  عوامل برگزاری دهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در این استان ساماندهی شده‌اند، بیان کرد: کهگیلویه وبویراحمد با 495 هزار نفر جمعیت واجد شرایط رای ، دارای سه نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری است.

محمدی تصریح کرد:میزان مشارکت مردم کهگیلویه وبویراحمد در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیش از 89 درصد بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما