شناسهٔ خبر: 11284242 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرکل ثبت‌احوال آذربایجان‌شرقی عنوان کرد

اقدامات ثبت‌احوال برای روز رای‌گیری/ اعلام تلفنی شماره ملی افراد

مدیرکل ثبت‌احوال آذربایجان‌شرقی گفت: شماره ملی افراد در صورت نیاز به صورت تلفنی در روز اخذ رای به شعب متقاضی اعلام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی جعفری‌آذر ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از آمادگی کامل برای ارائه اسناد لازم برای شرکت در انتخابات شهروندان خبر داد.

وی با بیان اینکه روال انتخاباتی سال 92 را خواهیم داشت، گفت: ارائه کارت ملی برای شرکت در انتخابات ضروری است و اگر فردی کارت ملی را همراه نداشته و شناسنامه همراه وی باشد امکان دریافت شماره ملی از طریق تماس شعب با ثبت‌احوال هر شهرستان امکان‌پذیر است و تمام درخواست‌های مربوط به شناسنامه و تغییرات را سریعاً انجام داده‌ایم تا هیچ‌کس در روز اخذ رای با مشکلی مواجه نشود.

مدیرکل ثبت‌احوال آذربایجان‌شرقی گفت: شماره ملی افراد در صورت نیاز به صورت تلفنی در روز اخذ رای به شعب متقاضی اعلام می‌شود.

جواد آهنگری، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه از تشکیل ستاد خبری در این کمیته خبر داد و اظهار داشت: اطلاع‌رسانی‌های لحظه‌ای و هماهنگی با رسانه‌ها و صدا و سیما صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در زمینه همکاری‌های صورت گرفته با رسانه‌ها تلاش می‌شود تا حضور حداکثری و تشویق مردم برای مشارکت در انتخابات صورت گیرد.

انتهای پیام/60001/ع10/ف4004

نظر شما