شناسهٔ خبر: 11267634 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه شهرستان چایپاره: شاهد انتخاباتی پرشور در هفتم اسفند خواهیم بود

ارومیه- ایرنا- امام جمعه شهرستان چایپاره گفت: در انتخابات هفتم اسفند ماه شاهد همایش دیگر مردم در پای صندوق های رای و انتخاباتی پرشور خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام محمود ابراهیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با دعوت مردم برای حضور در انتخابات جمعه این هفته اظهار کرد: مردم ایران در هفتم اسفند با شور و شوق بیشتر در سر صندوق های رای حضور یافته و با رای خود تیری برقلب دشمنان نظام به ویژه استکبار جهانی خواهند زد.
وی با اشاره به فرهنگ والای مذهبی و اجتماعی ملت بزرگ ایران و شرکت گسترده آنها در انتخابات سالهای گذشته افزود: مردم فهیم ایران همچون گذشته در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت خواهند کرد.
امام جمعه چایپاره گفت: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، موضوعی مهم و راهبردی برای کشور ما به حساب می آید و هر چه در انتخابات مشارکت مردم بیشتر باشد، عظمت و اقتدار نظام در جامعه بین المللی مستحکم تر خواهد شد.
وی در ادامه از مردم خواست با مشارکت گسترده در انتخابات، نماینده خود را با بینش و آگاهی انتخاب کنند و فرد دلسوز، متعهد و مدیر و مدبر را روانه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری کنند.
شهرستان چایپاره در 200 کیلومتری شمال مرکز استان آذربایجان غربی واقع است.
برای حضور در رقابت انتخاباتی حوزه انتخابیه خوی و چایپاره 21 نفر تایید صلاحیت شده اند.
برای اخذ آرای مردم حوزه انتخابیه شهرستان خوی و چایپاره با یک کرسی نمایندگی در خانه ملت، 232 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.
7128/1905

نظر شما