شناسهٔ خبر: 11257386 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرماندار خلیل آباد:

نمایندگان فرماندار در انتخابات باید اصل بی طرفی را رعایت کنند

فرماندار خلیل آباد گفت: نماینده فرماندار باید در نهایت اصل بی طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق الناس دانستن رأی مردم در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند حداکثر تلاش خود را به کار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری، فرماندار شهرستان خلیل آباد در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در انتخابات هفتم اسفندماه اظهار داشت:انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دو رویداد بزرگ کشور در اسفندماه است.

وی برگزاری انتخابات با شکوه و حضور حداکثری مردم را از تاکیدات مقام معظم رهبری دانست و خاطر نشان کرد: برگزاری انتخابات سالم در گرو انتخاب نمایندگان با تجربه فرماندار در شعب اخذ رأی است.

وی با بیان اینکه نماینده فرماندار در انتخابات باید نقش محوری در شعب اخذ رأی داشته باشد، تاکید کرد: حفاظت از رأی مردم به عنوان حق الناس از وظایف نماینده فرماندار و عوامل اجرایی انتخابات است و نماینده فرماندار در شعب اخذ رأی باید یک اشرافیت کامل بر مسائل شعب و افراد داشته باشد.

شاکری در ادامه با بیان اینکه نمایندگان فرماندار به عنوان امین مردم باید اصل بی طرفی را رعایت کنند تصریح کرد: نماینده فرماندار باید در نهایت اصل بی طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق الناس دانستن رأی مردم در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند حداکثر تلاش خود را به کار گیرد.

وی همچنین اذعان نمود: برای هر شعبه یک نفر به عنوان بازرس، یک نفر به عنوان نماینده فرماندار، یک نفر کاربر رایانه و اعضای شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است.

فرماندار خلیل آباد در خاتمه ابراز داشت: در شهرستان خلیل آباد 37 هزار و 330 نفر افراد واجد شرایط رأی دادن هستند که از این بین 18 هزار و 736 مرد و 18 هزار و 594 نفر زن در انتخابات شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/رض

نظر شما