شناسهٔ خبر: 11237539 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات شیروان:

2300 نفر در امر انتخابات شیروان دخیل هستند

صفایی؛ فرماندار شیروان گفت: 2300 نفر اعم از بازرس، ناظر، اعضای شعب و.. در امر انتخابات این شهرستان دخیل هستند تا انتخاباتی سالم را برگزار نماییم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان، عباس علی صفایی؛ فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیروان اظهار داشت: گفت: این شهرستان کاملا آماده ی برگزاری انتخاباتی با شکوه، با ابهت و با شور و نشاط است و انتخاباتی با سلامت و امنیت کامل برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: ستاد انتخابات شیروان سعی دارد تمام تبلیغات کاندیداها براساس مرقانون پیش رود تا تخلفی صورت نگیرد.

فرماندار شیروان با اشاره به 135 شعبه اخذ رای در این شهرستان گفت: 2300 نفر اعم از بازرس، ناظر، اعضای شعب و.. در امر برگزاری انتخاباتی سالم در این شهرستان دخیل هستند.

وی در رابطه با نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شیروان گفت: تعداد افرادی که در حوزه انتخابیه شیروان ثبت نام کرده اند و تعدادی هم از حوزه های دیگر به شیروان آمدند جمعا 9 کاندیدا در این حوزه انتخابیه فعالیت می کنند.

وی گفت: در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی نیز 3 نامزد، فعالیت های تبلیغاتی خود را آغاز کرده اند.

صفایی افزود: یک تن از کاندیداهایی که در حوزه انتخابیه شهرستان بحنورد، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان تایید شده بود و تقاضای انتقالی به حوزه انتخابیه شهرستان شیروان را داده بود شورای نگهبان رد کرد و با انتقال وی به این حوزه موافقت نکرد.

انتهای پیام/رض

نظر شما