شناسهٔ خبر: 11223783 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

درخواست معرفی نمایندگان نامزدها برای حضور در شعب اخذ رأی

صاحب‌خبر -


ستاد انتخابات حوزه انتخابیه تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواست تا در مهلت قانونی نمایندگان خود را برای حضور در شعب اخذ رأی به هیأت نظارت بر انتخابات معرفی کنند.  
به گزارش ایرنا، در اطلاعیه روز گذشته ستاد انتخابات حوزه انتخابیه تهران با استناد به مواد قانونی و آیین‌نامه اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی، نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی باید نمایندگان خود را برای حضور در شعب اخذ رأی تا پنج روز قبل از برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه به هیأت نظارت حوزه انتخابیه تهران معرفی کنند.
گفتنی است تعداد نهایی داوطلبان شرکت در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، 6 هزار و 229 نفر است. از این میان، هزار و 294 نامزد اسلامی در 6 حوزه انتخابیه اصلی استان تهران با یکدیگر رقابت خواهند کرد. در انتخابات خبرگان نیز 161 نفر برای تکیه زدن بر 88 کرسی پنجمین مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر به رقابت می‎پردازند. همچنین برای انتخابات خبرگان رهبری در استان تهران 6 هزار و 102 صندوق رأی و برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه نیز در مجموع 4 هزار و 605 صندوق را برای اخذ رأی مردم در نظر گرفته است.

برچسب‌ها:

نظر شما