شناسهٔ خبر: 11216689 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

همزمان با آغاز زمان تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی:

شور و شوق انتخاباتی شیروان را فرا گرفت+تصاویر

همزمان با سراسر کشور و آغاز زمان تبلیغات کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی کاندیداهای مجلس و مردم شیروان نیز پرشور تر از همیشه به صحنه تبلیغات آمدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان، در آغازین دقایق شروع زمان تبلیغات انتخابات، هواداران کاندیداهای شیروان نیز فعالیت 7 روزه خود را رسما آغاز کردند.

پیش از آغاز زمان تبلیغات، هواداران و کاندیداها برای تصاحب پر تردد ترین نقاط شهر با یکدیگر رقابت می کردند تا بتوانند در فرصتی که برای تبلیغات در اختیار دارند بهترین استفاده را داشته باشند.

صبح امروز وقتی مردم از منزل خارج شدند با انبوهی از عکسها، تراکت، بروشور، کارت ویزیت و..و تبلیغات نامزدهای انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مشاهده کردند.

تا این جای کار، رفتار انتخاباتی نامزدها و جریان‌های سیاسی در شیروان، نجیبانه و توأم با حفظ اخلاق بوده است و نامزدها و گروه‌ها تنها به بیان و برجسته کردن نقاط قوت خود می‌پردازند و تخریب رقبا بسیار اندک است.

البته ناگفته نماند که در شبکه های مجازی به خصوص شبکه اجتماعی تلگرام نامزدهای مجلس و هواداران آنها گروهها و کانالهای زیادی را به راه انداخته اند و با توجه به اینکه در گروهها همه افراد می توانند آزادانه گفتگو کنند تخریبها و توهین های زیادی مشاهده می شود که جای بسی تامل دارد.

شور و شوق انتخاباتی ‌هم در میان جریان‌های سیاسی و هم در مردم شیروان همیشه زبانزد مردم و مسئولین استانی و حتی کشوری بوده است.

این همه شور و ذوق انتخاباتی هواداران نامزدهای انتخاباتی در شیروان برای این است که ردای وکالت مردم شهرستان خود را بر تن یکی از 9 نفر کاندیدایی که در این شهرستان فعالیت می کنند و مد نظر آنهاست بپوشانند.

از امروز اکثر خودروهایی که در سطح شهرستان تردد می کنند، تصویرهایی از نامزدهای مورد حمایت خود را در شیشه های خودروها نصب کرده و عده ای عکس ها، پوسترها، بیوگرافی و خدمات نامزدهای خود را در بین رهگذران توزیع می کنند و عده دیگر در نقاط مختلف شهر نصب عکس ها و پوسترها را ادامه می دهند.

آنچه که بیشتر از هر چیز در تبلیغات نامزدها مشهود است شعارهای نامزدهاست که قول عملی شدن آن شعارها را در صورت انتخاب می دهند و یا عملکردی که تا کنون در جامعه داشته اند را بازگو می کنند.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری روز ۷ اسفند ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور، در 135 شعبه اخذ رای شهرستان شیروان برگزار می شود.

شایان ذکر است که تبلیغات داوطلبان نیز تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رای گیری ادامه خواهد داشت.

 

 

انتهای پیام/*

نظر شما