شناسهٔ خبر: 11204558 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دبیر ستاد انتخابات ایلام:

۲ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایلام انصراف دادند

ایلام-دبیر ستاد انتخابات ایلام از انصراف دو نفر از نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، عبادالله باقری اظهار کرد: یکی از این دو نامزد از حوزه انتخابیه اصلی ایلام و یکی نیز از حوزه انتخابیه اصلی دهلران از حضور در رقابت های انتخابات این دوره انصراف داده اند.

وی افزود: محمدنقی خیری از حوزه انتخابیه ایلام، مهران، سیروان، چرداول، ایوان و ملکشاهی نامزد شرکت در انتخابات شده بود که عصر دیروز انصراف خود را از حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

باقری تاکید کرد: با انصراف این فرد اینک تعداد نامزدهای این حوزه انتخابیه برای شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به ۳۵ نفر کاهش یافته است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام یادآور شد: حبیب الله زینی وند لرستانی نیز انصراف خود را از نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دهلران اعلام کرده است.

وی گفت: این فرد نیز عصر روز گذشته انصراف خود را به صورت کتبی به ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری دهلران اعلام کرد و بدین ترتیب تعداد نامزدهای انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره به ۹ نفر کاهش یافته است.

بیش از این ۴۶ نفر داوطلب در استان ایلام برای مجلس شورای اسلامی شرکت کرده بودند که با انصراف این دو کاندیدا تعداد داوطلبان مجلس در استان ایلام به ۴۴ نفر رسیده است.

نظر شما