شناسهٔ خبر: 11202484 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

انصراف ۲ نامزد انتخاباتی / کاهش تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس در استان ایلام به ۴۴ نفر

خبرگزاری شبستان: با انصراف ۲ نفر از نامزدها تعداد داوطلبان نمایندگی دوره دهم مجلس شورای اسلامی در استان ایلام به ۴۴ نفر کاهش یافت.

صاحب‌خبر -

دبیر ستاد انتخابات استان ایلام، صبح امروز ((یکم اسفند)  با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، گفت: یکی از این ۲ نامزد از حوزه انتخابیه اصلی ایلام و یکی نیز از حوزه انتخابیه اصلی دهلران از حضور در رقابت های انتخابات این دوره انصراف داده اند.

 

عبادالله باقری، افزود: محمدنقی خیری از حوزه انتخابیه ایلام، مهران، سیروان، چرداول، ایوان و ملکشاهی نامزد شرکت در انتخابات شده بود که انصراف خود را از حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

 

وی، ادامه داد: تعداد نامزدهای این حوزه انتخابیه برای شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با انصراف این فرد اینک به ۳۵ نفر کاهش یافته است.

 

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام، یادآور شد: حبیب الله زینی وند لرستانی نیز انصراف خود را از نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دهلران اعلام کرده است.

 

وی، در پایان خاطرنشان کرد: این فرد نیز انصراف خود را به صورت کتبی به ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری دهلران اعلام کرد و بدین ترتیب تعداد نامزدهای انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره به ۹ نفر کاهش یافت.

 

برچسب‌ها:

نظر شما