شناسهٔ خبر: 11196970 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

با معرفی نامزدهای موردحمایت در بجنورد اعلام شد؛

دعوت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خراسان شمالی برای حضور حداکثری

بجنورد- ایرنا- شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خراسان شمالی امروز جمعه با صدور بیانیه ای که نسخه اختصاصی آن در اختیار ایرنا قرار گرفته است، ضمن معرفی رسمی 2 گزینه منتخب خود برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، بر حضور حداکثری با هدف تشکیل مجلسی حامی دولت تدبیر و امید تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در این بیانیه خطاب به مردم بجنورد، جاجرم، راز و جرگلان، گرمه و مانه و سملقان آمده است: یک باور جامعه شناسانه می گوید اکنون ما را، گذشته می سازد زیرا همه چیز ما محصول گذشته است و این باور ریشه در واقعیت دارد و واقع گرایانه است؛ اما یک باور روانشناسانه نیز می گوید، این امیدها، آرزوها، برنامه های آینده و اراده ما برای رسیدن به آن هاست که عمل اکنون ما را رقم می زند. بر قیاس دو مطلب فوق می توانیم دو نگاه متفاوت را در شکل گیری اعمال و تصمیمات تشخیص دهیم؛ آنان که تصمیمات و اعمال شان را با نگاه به گذشته تعیین می کنند و کسانی که با نگاه به آینده، عمل و اقدام می کنند.
در ادامه این بیانیه که سومین بیانیه رسمی این شورا محسوب می شود، می خوانیم: ما در مقام داوری نیستیم اما نیک می دانیم ساز و کارهای متفاوتی، اکنون و آینده ما را رقم می زند، لذا در هنگامه عمل و اقدام، هم تجربیات گذشته موثر است و هم آرزوها و امیدهای آینده. مهم این است که اسیر گذشته نمانیم، ناامید نشویم و امیدهایمان نیز مبتنی بر عقلانیت و برنامه باشد و این نگاه را دیدگاه واقع نگر آینده گرا می نامیم. بر همین اساس، با عنایت به آن چه موجود است، اگر آینده ای متفاوت می خواهیم، باید متفاوت عمل کنیم.
در این بیانیه تصریح شده است: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به همراه اعتدال گرایان با اعتقاد به اجماع و خرد جمعی، با نگاه به گذشته و تجربه اندوزی از آن، و امید به آینده با برنامه ای برای گذار از دورانی خسارت بار و با تاسف از این که بخشی از نیروهای برومند خود را در عرصه رقابت نمی بیند، آقایان علی اکبری و نوروز علی قربانی را به عنوان نامزدهای خود در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی معرفی می کند.
از آنجا که برخورداری و تحقق امیدها و آرزوها، محتاج اقدامات عملی است، اکنون مهم ترین اقدامات عملی، سه قانون طلایی اصلاح طلبان است:
1- ما در انتخابات شرکت می کنیم.
2- ما رای سفید نمی دهیم.
3- ما به هر دو کاندیدا رای می دهیم (تک رای نمی دهیم)؛
در این بیانیه تاکید شده است: با شرکت در انتخابات نه تنها چیزی از دست نمی دهیم، بلکه انتخاب خود را به دیگران واگذار نمی کنیم تا از طرف ما انتخاب کنند و شرایط را بر ما سخت نمایند. رجاء واثق داریم حضور حداکثری ما در انتخابات و حمایت قاطع و فراگیر از نامزدهای مورد نظر، ضمن یاری به دولت تدبیر و امید ، مجلسی قوی با ترکیبی متفاوت است که عملکردش فصلی جدید خواهد بود و سازگاری بیشتری با امید های ما خواهد داشت.
/ 7184 /1744/

نظر شما