شناسهٔ خبر: 68180673 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

عاشق رونالدو هستم؛ آرین سلیمی استقلالی است یا پرسپولیسی؟ عاشق رونالدو هستم؛ آرین سلیمی استقلالی است یا پرسپولیسی؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آرین سلیمی پس از شکست طلسم ۱۶ ساله تکواندو که با کسب مدال طلا در المپیک پاریس همراه شد و بازگشت به ایران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز برای من خیلی روز قشنگی است و مدال طلای المپیک خیلی زیباست و از همه عزیزانی که کمک کردند، دعای مردم و لطف خداوند تشکر می‌کنم. وی

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آرین سلیمی پس از شکست طلسم ۱۶ ساله تکواندو که با کسب مدال طلا در المپیک پاریس همراه شد و بازگشت به ایران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز برای من خیلی روز قشنگی است و مدال طلای المپیک خیلی زیباست و از همه عزیزانی که کمک کردند، دعای مردم و لطف خداوند تشکر می‌کنم.

وی در مورد استقبال مردم از او، خاطرنشان کرد: دست همگی درد نکند واقعا انتظار چنین استقبالی را نداشتم و امیدوارم بتوانم محبت‌شان را جبران کنم.

مدال‌آور طلای وزن ۸۰+ کیلوگرم تکواندو ایران در المپیک پاریس در خصوص کسب مدال طلا در سن کم و نزدیک شدن به هادی ساعی، گفت: اگر قسمت شود و این مدال را تکرار کنم به آقای ساعی نمی‌رسم و جایگاه ایشان خیلی بالاست و این لطف خدا بود که توانستم به مدال طلا برسم و امیدوارم برای همه چنین روزی اتفاق افتد.

سلیمی در خصوص خوشحالی‌اش به سبک رونالدو بیان کرد: عاشق رونالدو هستم.

وی همچنین در پاسخ به اینکه پرسپولیسی است یا استقلالی؟ اظهار کرد: دنبال شر هستید، آقا ول کنید تازه مدال را گرفته‌ایم، فقط ایران.

مدال‌آور طلای وزن ۸۰+ کیلوگرم تکواندو ایران در المپیک پاریس درباره دیدار فینال که با مصدومیت انجام شد، عنوان کرد: شکستگی استخوان کف دست بود و یک مساله عادی است و در فینال با بی‌حسی بازی کردم.

258 258

منبع: khabaronline-1944797

نظر شما