شناسهٔ خبر: 11163594 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خراسان شمالی در مسیر حماسه هفتم اسفند؛

نامزد جدیدی به جمع تاییدصلاحیت شدگان خراسان شمالی افزوده نشد

بجنورد- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: با اعلام رسمی اسامی نامزدهای مورد تایید شورای نگهبان، تغییری در تعداد نامزدهای انتخابات مجلس در این استان حاصل نشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمدرحیم نوروزیان صبح امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: شورای نگهبان به عنوان داور نهایی اعلام نظر کرده است و همه باید به این رأی تمکین کنیم تا انتخابات به خوبی برگزار شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی پیش از این اعلام کرده بود: در این استان صلاحیت 63 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی تایید شده است.
به گفته وی، در حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم 34 نفر، در حوزه انتخابیه اسفراین 19 و حوزه انتخابیه شیروان 10 نامزد تایید شده اند و می توانند به رقابت بپردازند.
وی آمار واجدان شرایط رأی دادن در خراسان شمالی را نیز 624 هزار و 300 نفر اعلام کرد و افزود: این رقم 67درصد جمعیت این استان را شامل می شود.
وی با اشاره به صحبت های اخیر وزیر کشور تصریح کرد: اگرچه در برخی حوزه های انتخابیه امکان رقابت متوازن بین گروه های سیاسی وجود ندارد، اما به هر حال رأی دهندگان می توانند از بین افراد موجود کسانی را که به سلیقه فکری آن ها نزدیک تر است، برگزینند.
مشروح این خبر تا ساعتی دیگر منتشر می شود.
7184/1744/

نظر شما