شناسهٔ خبر: 11127859 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سرپرست دفتر امور سیاسی و انتخابات خراسان جنوبی خبر داد

رقابت 55 کاندیدا در دهمین دوره انتخابات مجلس در خراسان جنوبی

سرپرست دفتر امور سیاسی و انتخابات خراسان جنوبی از رقابت 55 نامزد برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی جزندری بعد از ظهر امروز در کمیته اطلا‌ع‌رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی، اظهار داشت: ستاد انتخابات استان از اردیبهشت‌ماه فعالیت خود را آغاز و تاکنون 15 جلسه برگزار کرده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هم‌اندیشی با فرمانداران و کارشناسان انتخابات فرمانداری‌های استان، تصریح کرد: مسئولان برگزاری انتخابات نسبت به نحوه صحیح برگزاری انتخابات توجیه شده و آموزش‌های لازم به آنها داده شده است.

سرپرست دفتر امور سیاسی و انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه تمامی اقلام و تجهیزات مورد نیاز برای انتخابات تدارک دیده شده است، افزود: این اقلام و تجهیزات به فرمانداری‌ها تحویل داده شده است.

جزندری با اشاره به اینکه امسال انتخابات در 606 شعبه اخذ رای در سطح استان برگزار می‌شود، گفت: از این تعداد 253 شعبه شهری و 353 شعبه روستایی است.

وی از وجود 275 شعبه اخذ رای ثابت و 331 شعبه سیار در سطح استان خبر داد و یادآور شد: در شعب ثابت 54 مورد روستایی  و 221 مورد شهری و در شعبه‌های سیار نیز 299 مورد روستایی و 32 مورد شهری است.

سرپرست دفتر امور سیاسی و انتخابات خراسان جنوبی به آخرین وضعیت تعداد نامزدهای تایید صلاحیت شده برای مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان اشاره کرد و افزود: در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف 11 نامزد، در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه 16 نامزد، در حوزه انتخابیه قاین و زیرکوه 14 نامزد و در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه نیز 14 نامزد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

جزندری ادامه داد: در مجموع 55 نفر برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه تبلیغات برای نامزدهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری آغاز شده و تا 15 روز ادامه دارد، اضافه کرد: در همین راستا جلسات هم‌اندیشی با کاندیداها و مسئولان تبلیغات آنها برگزار شده است.

سرپرست دفتر امور سیاسی و انتخابات خراسان جنوبی تصریح کرد: برای استفاده برابر نامزدهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از رسانه‌های جمعی تاکنون دو جلسه برگزار شده است.

جزندری خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری مردم در هفتم اسفندماه امسال برگزار کنیم.

انتهای پیام/

 

 

http://fna.ir/9YY7IX

نظر شما