شناسهٔ خبر: 11130895 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی:

۵۵ کاندید مجلس در حوزه‌‎های خراسان جنوبی با یکدیگر رقابت می‌کنند

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه در استان تعداد ۶۰۶ شعبه اخذ رأی فراهم شده است، گفت: تا امروز و طبق آخرین اخبار صلاحیت ۵۵ کاندید نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی تأیید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی جزندری ظهر امروز در ششمین کمیته اطلاع رسانی خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون جلسات هماهنگی و هم اندیشی با فرمانداران خراسان جنوبی در زمینه انتخابات برگزار شده است، اظهار داشت: ستاد انتخابات خراسان جنوبی از اردیبهشت ماه آغاز به کار و هفت کمیته زیر مجموعه این ستاد است.

وی با بیان اینکه تاکنون 15 جلسه برگزار شده است، افزود: فرمانداران مسئول برگزاری انتخابات در شهرستان‌ها بوده و باید تجهیزات مورد نیاز برای انتخابات را فراهم کنند و تاکنون این امر انجام شده است.

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه تعداد شعب اخذ رأی در خراسان جنوبی 606 شعبه است، گفت: از تعداد 606 شعبه اخذ رأی در خراسان جنوبی 253 شعبه شهری و 353 شعبه روستایی است.

جزندری با بیان اینکه 275 شعبه ثابت و 331 شعبه سیار در خراسان جنوبی وجود دارد، افزود: از تعداد 353 شعبه روستایی نیز تعداد 54 شعبه ثابت، 299 شعبه سیار و 253 شعبه شهری، تنها 221 شعبه ثابت و مابقی سیار است.

وی با بیان اینکه تا امروز برای حوزه انتخابی بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تعداد 11 نماینده صلاحیت شده است، اظهار داشت: در حوزه انتخابیه طبس، فردوس، سرایان و بشرویه 16 نامزد، حوزه قاین و زیرکوه 14 نامزد وحوزه نهبندان و سربیشه 14 نامزد تا امروز صلاحیت شدند.

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی از رقابت 55 کاندیدا برای انتخابات در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: تا امروز تعداد کل نامزدهای تأیید صلاحیت شده برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی 55 نفر است.

جزندری با اشاره به مجلس خبرگان رهبری افزود: از چند روز گذشته جلسات و برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری در سطح استان آغاز شده و امید است بتوانیم انتخابات پرشوری با حضور گسترده مردم داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما