شناسهٔ خبر: 10981762 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رییس جبهه ایستادگی:

از جبهه ایستادگی هیچ کس در لیست اصولگراها نیست/انتقاد داریم اما تابع جمع هستیم

خبرگزاری شبستان: کنعانی مقدم با بیان اینکه هیچ کس از جبهه ایستادگی در لیست اصولگریان نیست گفت :ما به دنبال سهم خواهی نیستیم و به دنبال وحدت جریانهای اصولگرا هستیم حتی اگر بازنده باشیم زیرا پیروزی ما درجریان وحدت اصولگرایی است.

صاحب‌خبر -

حسین کنعانی مقدم، رییس جبهه ایستادگی در گفتگو با خبرنگار شبستان در مورد ارزیابی خود از ارایه لیست نهایی ائتلاف اصولگرایان اظهار کرد: از 7 نفری که جبهه ایستادگی برای لیست اصولگرایان معرفی شده اند هیچ یک انتخاب نشد و روح الامینی تمام تلاش خود را در کمیته اصولگرایان انجام داد اما هیچ یک از آنها در لیست قرار نگرفتند.

 

وی افزود: ما به دنبال سهم خواهی نیستیم و به دنبال وحدت جریانهای اصولگرا هستیم حتی اگر بازنده باشیم زیرا پیروزی ما درجریان وحدت اصولگرایی است.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا اعتراضی به لیست ارایه شده ائتلاف اصولگرایان دارید یا خیر گفت: اعتراضی ندارم البته نقد و انتقاداتی نسبت به ترکیب لیست داریم و نقدهایمان را نیز عنوان کرده ایم اما تابع جمع هستیم و قبول کردیم که هر چه جمع بگوید همان را قبول می کنیم. و به آنچه که در لیست اصولگرایان اعلام شده است موافقت خود را اعلام کرده‌ایم و با لیست ائتلاف اصولگرایان همراه خواهیم شد و لیست جداگانه‌ای ارایه نخواهیم داد.

نظر شما