شناسهٔ خبر: 1091290 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان؛

آشنایی دانش آموزان با حقوق شهروندی یک ضرورت است

معلمان ما سفیران فرهنگی هستند؛ حتی در دورترین روستاهای کشور که صادقانه مشغول کار شریف تعلیم و تربیت هستند.

صاحب‌خبر -

مهدی حاجتی، مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان، صبح امروز در جلسه با اعضای شورای اسلامی شهرستان رشت گفت: حقوق شهروندی یک امر مهم در جامعه است و ما باید دانش آموزان را به حقوق شهروندی آشنا سازیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، وی ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دولت و تشکر به خاطر تلاش‌های بی‌شائبه اعضای شورای شهرستان رشت تصریح کرد: این جلسه، جلسه تبادل نظر و هم فکری بین دو حوزه است و این فضای همدلی با جمع‌بندی مشترک در امر آموزش و پرورش به ما کمک می‌کند از نقطه نظرات و پیشنهادات شما درباره تعلیم و تربیت استفاده کنیم.

حاجتی اظهار داشت: اکثر حاضرین در این جلسه از جنس آموزش و پرورش هستند و اصل مبنای تصمیم گیری ما در حوزه آموزش و پرورش است و ما تلاش داریم در تصمیم گیری‌ها و سیاست گزاری‌هایمان اعتدال را رعایت کنیم. معلمان ما حتی در دور‌ترین روستاهای کشور که صادقانه مشغول کار شریف تعلیم و تربیت‌اند که سفیران فرهنگی هستند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تفاوتی که کنکور امسال با سال‌های گذشته داشت در می‌یابیم که تلاش و کوشش معلمان و دانش آموزان ما در زمینه تعلیم و تربیت افزایش پیدا کرده است و این باعثخوشحالی برای تمام فرهنگ دوستان استان است و در این شادی همه شریکند.

حاجتی با اشاره به اینکه شخصیت‌هایی مثل پروفسور سمیعی و دکتر نوبخت از شخصیت‌هایی هستند که به خاطر علم‌شان می‌توانند برای دانش آموزان ما الگو باشند، گفت: چه بسیار شخصیت‌های بزرگی که باعثسر افرازی این استان شدند.

حاجتی از هوشمند سازی مدارس استان خبر داد و اذعان داشت: جهت تجهیز مدارس وسایلی از قبیل لب تاپ، برد هوشمند، دیتا پروژکتور و پرده نمایش به مدارس استان ارسال شد که این امر باعثپیشرفت علم و همراهی بیشتر دانش آموزان با تکنولوژی روز است.

نظر شما