شناسهٔ خبر: 10735776 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

ارتش عراق البوشجل فلوجه را آزاد کرد

نیروهای ارتش عراق منطقه البوشجل را نزدیک شهر فلوجه در استان الانبار این کشور آزاد کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از پایگاه خبری «روزنامه الصباح»، در عملیات آزادسازی منطقه البوشجل نزدیک فلوجه هشتاد تروریست داعش کشته شدند.
نیروهای ارتش عراق همچنین چند حمله عاملان انتحاری داعش را با خودروهای بمبگذاری شده در این منطقه ناکام گذاشتند.
مسئول عاملان انتحاری داعش در منطقه القائم که تبعه عربستان سعودی بود در این منطقه به هلاکت رسید.
سرلشکر رائد شاکر جودت، فرمانده پلیس فدرال عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد در حملات پیش دستانه این نیروها به مواضع داعش در منطقه حصیبه در شرق الرمادی سی و پنج تروریست کشته شدند.
سرتیپ ستاد محمود الفلاحی، فرمانده لشکر دهم عراق هم از حمله ناکام داعش به شمال الرمادی با نوزده خودروی بمبگذاری شده و کامیون حامل ماده سمی کلر خبر داد . وی گفت: در درگیریها در این منطقه 44 نفر از تروریست های داعش به هلاکت رسیدند. بیشتر این تروریست ها از گردان المهاجرین داعش بودند که از اتباع کشورهای خارجی و آسیایی هستند. نیروهای ارتش و توپخانه و یگان موشکی هم در ناکام گذاشتن این حمله مشارکت داشتند.
در عملیات در منطقه البوشجل طارق یکی از فرماندهان داعش هم کشته شد. در عملیات نیروهای بسیج مردمی عراق در منطقه صبیحات شهر الکرمه تروریست معروف به عبدالحمید مشعان عباس الجمیلی سرکرده داعش در اطراف فلوجه به همراه هشت نفر از دستیارانش کشته شدند.
وزارت کشور عراق هم از هلاکت مصعب الجزراوی تبعه سعودی که فرمانده گردان «الانغماسیین» داعش بود در حمله هوایی به منطقه القائم خبر داد.

 

نظر شما