شناسهٔ خبر: 10465699 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتخاب اعضای هیات های بازرسی انتخابات در شهرستان های استان اصفهان

اعضای هیات های بازرسی انتخابات اسفند امسال در شهرستان های استان اصفهان انتخاب شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه استانهای گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رییس ستاد انتخابات استان اصفهان در چهاردهمین جلسه ستاد انتخابات استان اصفهان گفت : بر اساس تصمیم ستاد انتخابات استان در هر شهرستان سه سربازرس برای نظارت بر حسن اجرای انتخابات و پیشگیری از تخلف احتمالی انتخاب شدند.

سید رضا عقدایی با بیان اینکه برای شهرهای پرجمعیت مانند کلانشهر اصفهان به ازای هر 20 شعبه یک بازرس انتخاب می شود، افزود: علاوه براین، بازرسانی نیز از سوی وزارت کشور در روز انتخابات به شعب مختلف مراجعه می کنند.

وی گفت: کار رسیدگی به شکایات داوطلبان رد صلاحیت شده و اظهارنظر در باره صلاحیت همه داوطلبان پس از کسب نظر هیات مرکزی نظارت از روز بیستم دی ماه آغاز شده و تا بیست و ششم دی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه نتایج رسیدگی به شکایات داوطلبان از سوی وزارت کشور به فرمانداری ها ابلاغ می شودادامه داد: افراد معترض به نتایج ابلاغ شده از روز بیست و هفتم دی تا 20 روز پس از آن برای اعتراض فرصت دارند..

در این جلسه کمیته های مختلف ستاد انتخابات استان اصفهان و همچنین فرمانداران شهرضا، نجف آباد و آران و بیدگل از طریق ویدیو کنفرانس گزارشی از روند انتخاباتی ارائه کردند .




انتهای پیام/

نظر شما