شناسهٔ خبر: 10320207 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همکاري آبفاي استان تهران با ستاد شوراياري‌هاي محلات

شرکت آب و فاضلاب استان تهران تفاهم‌نامه‌اي را با ستاد هماهنگي شوراياري‌هاي تهران امضا کرد.

صاحب‌خبر -
به ‌گزارش خبرنگار خبرگزاري صداو سيما، اين تفاهم‌نامه در جريان گردهمايي دبيران شوراياري‌هاي تهران منعقد شد.

عليرضا نوذري‌پور، قائم مقام مديرعامل آبفاي استان تهران در باره اين تفاهم‌نامه گفت: به‌زودي کميته مشترکي با حضور سه تن از اعضاي هر دو طرف براي اتخاذ رويکردها و سياست‌هاي کلي شامل برنامه‌ريزي‌هاي زماني، پژوهش‌هاي مورد علاقه و اولويت‌بندي موضوعات کاري اين تفاهم‌نامه تشکيل مي‌شود.

وي ادامه داد: شرکت آبفاي استان تهران از طريق روابط عمومي با ستاد شوراياري‌هاي محلات تهران در ارتباط خواهد بود و عملا تعهدات اين شرکت در قالب اين تفاهم‌نامه از طريق اين دفتر پي‌گيري و اجرا مي‌شود.

مدت اين تفاهم‌نامه چهار سال است و دو طرف در صورت تمايل مي‌توانند آن را تمديد کنند.

از مهم‌ترين تعهدات آبفاي استان تهران در چارچوب اين تفاهم‌نامه مي‌توان به مواردي مانند بازديد مستمر شهروندان و اعضاي شوراياري‌ها از تاسيسات آب و فاضلاب، حضور نمايندگان آبفا در نشست‌هاي شوراياري‌ها براي انتقال درخواست‌ها و نظرات، رسيدگي به‌موقع به شکايات ارسال‌شده از سوي ستاد شوراياري‌ها و اجراي برنامه‌هاي فرهنگي-آموزشي در محيط‌هاي شهري اشاره کرد.

تهران 354 محله دارد که هر محله داراي يک شوراياري است.

از مهم‌ترين تعهدات ستاد شوراياري‌ها نيز مي‌توان به همکاري مستمر در انجام پژوهش‌هاي شهري، تعامل با آبفا براي برگزاري نشست‌ها و گردهمايي‌هاي آموزشي-توجيهي و انتقال مشکلات و درخواست‌هاي شهروندان در زمينه خدمات آب و فاضلاب اشاره کرد.

نظر شما