شناسهٔ خبر: 10300191 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزارت بهداشت فلسطین: شمار شهدای فلسطینی از آغاز انتفاضه سوم به 149 رسید

تهران- ایرنا – وزارت بهداشت فلسطین روز جمعه شمار شهدای فلسطینی را از آغاز انتفاضه سوم مردم فلسطین (نهم مهر) تا کنون 149 شهید اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری شبکه المیادین، وزارت بهداشت فلسطین با اعلام این خبر افزود، شمار شهدای الخلیل تاکنون به 48 شهید رسیده است.
از سوی دیگر به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، در پی شهادت دیشب (پنجشنبه شب) چهار فلسطینی در الخلیل، امروز جمعه در شهرک سعیر در شمال شرق الخلیل اعتصاب عمومی اعلام شده است ومردم این شهرک امروز را جمعه خشم نام گذاری کردند.
همچنین از بامداد امروز در مناطق مختلف شهر الخلیل جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست درگیر شدند و نظامیان صهیونیست به سوی فلسطینی ها آتش گشودند.
نظامیان صهیونیست شامگاه دیروز چهار جوان فلسطینی را به اتهام تلاش برای حمله با سلاح سرد در تقاطع شهرک صهیونیست نشین 'گوش عتصیون' درجنوب بیت لحم ومنطقه بیت عینون در شرق بیت المقدس اعدام کردند.
سرزمین های اشغالی از ابتدای ماه اکتبر (9مهر) صحنه اعتراض های گسترده فلسطینی ها به سیاست های تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی در قبال مسجدالاقصی در بیت المقدس اشغالی بوده که این دور تازه قیام فلسطینی ها علیه رژیم صهیونیستی به انتفاضه سوم یا انتفاضه قدس معروف شده است
خاورم**9365**1479

نظر شما