شناسهٔ خبر: 1026410 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

با تبریک پیروزی ملت و مقاومت فلسطین در جنگ غزه

دبیرکل جهاد اسلامی: مقاومت فلسطین درغزه معجزه آفرید/ سلاح مقاومت خط قرمز است

بیروت – ایرنا - « رمضان عبدالله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید به اینکه مقاومت فلسطین در نوار غزه معجزه آفرید، گفت که مقاومت به جهانیان گفت که فلسطین فراموش شدنی نیست و جنایتی که علیه ملت فلسطین صورت گرفت غیرقابل بخشش است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رمضان عبدالله شامگاه سه شنبه و بعداز اعلام آتش بس در کنفرانسی خبری تاکید کرد که ملت و مقاومت فلسطین شروع کننده جنگ 51 روزه اخیر نبودند و فقط از وجود خود و سرزمین خود دفاع کردند.

وی با تاکید بر اینکه مقاومت در این جنگ درخشید و پیروز شد، اظهار داشت که جنگ اخیر دشمن صهیونیستی علیه حماس ، جهاد اسلامی، فتح ، جبهه خلق و همه ملت و مقاومت فلسطین بود.

رمضان عبدالله از همه کشورها و گروه هایی که از ملت و مقاومت غزه حمایت کردند، قدردانی کرد و گفت که این جنگ اصلی و آخرین جنگ ما با دشمن صهیونیستی نبود.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین اظهارداشت: از روز اول گفتیم که پیروز می شویم و شرکای ما در لبنان و رهبران مقاومت هم اعلام کردند که غزه پیروز می شود و پیروز هم شد.

وی تصریح کرد: جنگی که رژیم صهیونیستی شروع کرد دو طرف داشت ، دریک سو قویترین ارتش دنیا و در سوی دیگر ملتی بود که سالها تحت محاصره ظالمانه قرار دارد.

رمضان عبدالله با تبریک پیروزی در جنگ مقابل دشمن صهیونیستی به ملت بزرگ و مقاومت قهرمان فلسطین، گفت: امروز ، روز ملت و مقاومت بزرگ غزه پایدار و مستحکم است و شما شایسته بهترین درودها برای این مقاومت اسطوره ای و خلق معجزه هستید.

وی با بیان اینکه این جنگ علیه همه ملت و گروه های مقاومت فلسطین بود نه گروهی خاص، اظهار داشت: که سلاح مقاومت فلسطین خط قرمز است.

دبیرکل جهاد اسلامی خطاب به کسانی که ممکن است در پیروزی مقاومت در جنگ غزه شک و ایجاد تردید کنند، گفت که به رسانه های صهیونیستی گوش دهید و اوضاع کنونی رژیم صهیونیستی را ببینید.

رمضان عبدالله افزود: به اسراییلی ها می گویم که خجالت بکشید در یک سرزمین اشغالی زندگی می کنید که حاکمان شما هواپیماهای جنگی را برای کشتار زنان و کودکان بی گناه می فرستند.

وی با تاکید به اینکه « جنگ هنوز تمام نشده و به اشکال و شیوه های مختلف ادامه خواهد داشت»، خاطرنشان کرد که ملت و مقاومت فلسطین باید با درنظر گرفتن رفتاردشمن صهیونیستی در آمادگی و هوشیاری کامل بسر ببرند.

دبیرکل جهاد اسلامی با تشکر از همه طرف هایی که از ملت و مقاومت فلسطین حمایت و به آنها همواره کمک کرده اند و همه آنها را می شناسند ، تصریح کرد که می خواهم بطور ویژه از ملت های آمریکای لاتین یاد و از آنها قدردانی کنم.

رمضان عبدالله با بیان اینکه با دشمن صهیونیستی در برخی قضایا که در جلسات مذاکرات مطرح شد هنوز به توافق نرسیده ایم ، تاکید کرد که مقاومت قوی تر از گذشته به زندگی خود ادامه خواهد داد و در صحنه حاضر خواهد بود.

وی با تاکید به ضرورت وحدت میان ملت و گروه های مقاومت فلسطین ، اظهارداشت که مقاومت فلسطین تصمیم گرفته است معرکه و نبرد آن فقط با اسراییل باشد.

دبیرکل جهاد اسلامی با بیان اینکه ، تجربه های گذشته به ما دیکته می کند که باید هوشیار باشیم زیرا دشمن صهیونیستی به هیچ توافق و قطعنامه ای پایبند نیست و رژیم غیرقابل اعتماد است.

رمضان عبدالله با بیان اینکه « مصر اعلام کرده است که گذرگاه رفح یک موضوع مصری فلسطینی است»، گفت: ما مسئولیت اداره گذرگاه رفح را به عنوان امانت به مصری ها می سپاریم .

وی باردیگر تاکید کرد که همه بدانند، سلاح مقاومت و قدرت نظامی آن خطر قرمز است و اجازه نمی دهیم روی میز مذاکرات قرار گیرد.

دبیرکل جهاد اسلامی با تاکید بر ضرورت شروع فوری بازسازی غزه با کمک بین المللی و منطقه ای بویژه عربی و اسلامی ، خاطرنشان کرد: به هیچ طرفی که در جنگ به ملت و مقاومت غزه کمک نکرده است، اجازه نمی دهیم در بازسازی غزه مشارکت داشته باشد.

رمضان عبدالله با بیان اینکه راهبرد ما اکنون تثبیت پیروزی است، تصریح کرد: از بد شانسی ملت فلسطین است که بزرگترین پیروزی ها را در بدترین وضعیت منطقه خلق می کند.

وی گفت : آنچه ملت و مقاومت فلسطین درغزه خلق کرد باید در سریعترین زمان ممکن به کرانه باختری منتقل و در آنجا اجرا شود.

دبیرکل جهاد اسلامی خاطرنشان کرد که در این جنگ مقاومت، صهیونیست ها را بارها مجبور کرد که شهرک های اطراف غزه را ترک کنند.

رمضان عبدالله با بیان اینکه « جنگ غزه آخرین و اصلی ترین جنگ ها نبود بلکه زمینه ساز مادر جنگ ها با دشمن صهیونیستی است»، تاکید کرد که دیگر نمی توان به راهبرد مذاکرات دل بست و به آن تکیه کرد.

وی خاطرنشان کرد که توافق لعنتی اوسلو زیر آوارهای غزه ناشی از بمباران جنگنده های صهیونیستی دفن شد و راهبرد مذاکرات را باید زیر ویرانه های غزه جست وجو کنند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با تاکید به اینکه « مقاومت در جنگ غزه غافلگیر نشد» ، اظهارداشت که مقاومت فلسطین با خلق یک پیروزی بزرگ شبیه معجزه دوست و دشمن را شگفت زده کرد.

رمضان عبدالله باردیگر به همه ملت فلسطین و بطور خاص به اهالی غزه تبریک گفت و درود فرستاد و گفت که اهالی غزه حق دارند جشن بگیرند و پرچم پیروزی را به اهتزار در آورند.

خاورم ** 1324

نظر شما