شناسهٔ خبر: 10173153 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رسایی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو:

اعدام شیخ نمر سند دیگری بر اسناد جنایات آل سعود است

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: اعدام شیخ نمر سند دیگری بر اسناد جنایات آل سعود است و ما امیدواریم کم کم شاهد سقوط آل سعود باشیم.

صاحب‌خبر -

حمید رسایی، نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون اصولگرایان درمجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در رابطه با اعدام شیخ نمر توسط حکام آل سعود، گفت: اعدام شیخ نمر توسط آل سعود موضوع تازه ای نیست به طوری که ما امروز شاهد جنایات در بحرین، نیجریه و حمایت این رژیم از برخی تروریست های تکفیری در عراق و سوریه هستیم.

 

وی در ادامه افزود: اعدام شیخ نمر سند دیگری بر اسناد جنایات آل سعود است اما امیدواریم با اعدام این عالم ربانی آل سعود که کم کم به آل سقوط تبدیل شده هر چه زودتر شاهد سقوطش باشیم.

 

رسایی در ادامه به وظایف ملت های مسلمان و آزاده جهان اشاره و بیان کرد: ملت های مسلمان و آزاده قطعا نسبت به اعدام شیخ نمر واکنش نشان خواهند داد و این در حالی است که از دولت جمهوری اسلامی انتظار می رفت تا با تحرک و پیگیری بیشتر به همان اندازه که در برخی از موضوعات که برای دنیای اسلام از اهمیت برخوردار نبود وقت گذاشته مساله اعدام شیخ نمر را پیگیری می کند.

 

نماینده مردم تهران در خانه ملت در خاتمه بیان کرد: علمای اسلام باید نسبت به اعدام شیخ نمر توسط آل سعود واکنش سختی را نشان دهند و آل سعود باید در جهت جنایاتی که تاکنون کرده است هزینه سنگینی را بپردازد.

نظر شما