شناسهٔ خبر: 10172847 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

نظری در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو:

رژیم منحوس سعودی قطعا عواقب کار خود را در سطح جهانی خواهد دید

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: این رژیم غاصب باید بداند این حرکت قطعا بی‌پاسخ نخواهد بود و نه تنها شیعیان عربستان بلکه مسلمانان جهان نسبت به این اقدام وحشیانه ساکت نخواهند ماند و عواقب سنگینی برای این رژیم در حال زوال خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

رضانظری، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،بااشاره به اعدام شیخ النمر توسط حکومت سعودی ،گفت: متاسفانه رژیم سفاک سعودی در یک اقدام وحشیانه دیگر، رهبر شیعیان عربستان، آیت الله شیخ نمر را صبح امروز اعدام و به شهادت رسانید.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت این مسئله و لزوم نشان دادن انزجار دانشگاهیان از این اقدام خصمانه، تجمعی را با حضور اساتید و دانشجویان در مسجد دانشگاه تهران برگزار خواهیم کرد.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با بیان اینکه جامعه دانشگاهی ضمن محکوم کردن این اقدام اعلام می کند، رژیم منحوس سعودی قطعا عواقب کار خود را در سطح جهانی خواهد دید،اظهار داشت: این رژیم غاصب باید بداند این حرکت قطعا بی‌پاسخ نخواهد بود و نه تنها شیعیان عربستان بلکه مسلمانان جهان نسبت به این اقدام وحشیانه ساکت نخواهند ماند و عواقب سنگینی برای این رژیم در حال زوال خواهد داشت.

 

نظر شما