شناسهٔ خبر: 10115708 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیربازرگانی نمایشگاه بین المللی مازندران خبرداد::

افتتاح نمایشگاه تخصصی خودرو و لوازم جانبی در قائمشهر

علی رحمانی گفت: این نمایشگاه در قالب ۴۵ غرفه و با حضور چهار شرکت خودروساز در دو سالن مجزا در نمایشگاه بین المللی مازندران برگزار شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از قائم شهر، علی رحمانی شب گذشته در جمع خبرنگاران به افتتاح نمایشگاه تخصصی خودرو و لوازم جانبی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مازندران واقع در قائم شهر اشاره کرد و اظهار داشت: سومین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات جانبی و صنایع وابسته در شمال کشور چهارشنبه با حضور مسئولین افتتاح خواهد شد.

مدیربازرگانی نمایشگاه بین المللی مازندران با بیان اینکه شرکتهایی همچون کرمان موتور، مدیران خودرو و آسان موتور و سایپا، انواع محصولات و آخرین دستاوردها ی خود را به معرض دید عموم و علاقمندان قرار دادند تصریح کرد: تعدادی از خودروها و محصولات برای اولین بار در این نمایشگاه به نمایش در آمده اند.

رحمانی اظهار داشت: حضور نمایندگان و قطعه سازانی از شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، تبریز، میاندوآب، ارومیه و استان البرز در سومین نمایشگاه خودرو وقطعات خودرو از ویژگی های این نمایشگاه می باشد.

وی افزود: سعی کردیم از شرکتهای معتبر و تولیدی های بازرگانی مطرح با تنوع کار در قطعات کامل خودرو، جلوبندی، موتوری و لوازم جانبی خودرو در این نمایشگاه دعوت کنیم.

رحمانی گفت: نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات خودرو و صنایع وابسته از ۷ تا ۱۱ دیماه از ساعت ۱۵ عصرتا ۲۱ شب در محل نمایشگاه بین المللی مازندران واقع در قائمشهر دایر است.

 

نظر شما