شناسهٔ خبر: 67976982 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) اردکان:

عاقبت بخیری از فواید مجلس امام حسین(ع) است

حوزه / ابراهیمیان گفت: استجابت دعا و عاقبت بخیری از فواید حضور در مجالس روضه خوانی و ذکر مصیبت سالار شهیدان می‌باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، خانم فاطمه ابراهیمیان مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان روز گذشته در جمع طلاب، اظهار داشت: در روایات اهل بیت(ع) برای عزاداری و زیارت سید الشهداء(ع) ثواب و پاداش زیادی بیان شده، مانند اینکه اگر کسی برای عزاداری امام حسین(ع) وارد مجلس عزا شود و توبه کند و از گناهانش پشیمان شد، گناه او هر چه بزرگ و فراوان باشد آمرزیده می‌شود.

وی تصریح کرد: عزاداری برای امام حسین(ع) فواید و برکات زیادی دارد، از جمله مهمترین آن همانطور که امام خمینی(ره) فرمود "ماه محرم و صفر ماه احیای اسلام و تشیع است " و فردی که در مجالس ابا عبدالله الحسین(ع) حضور یابد، عاملی برای ابقا و تبلیغ تشیع اسلام است.

ابراهیمیان خاطرنشان کرد: استجابت دعا و عاقبت بخیری از دیگر فواید حضور در مجالس روضه خوانی و ذکر مصیبت سالار شهیدان می‌باشد و حُسن عاقبت از دنیا و آنچه در دنیا است، از هر چیزی با ارزش‌تر می‌باشد.

وی تصریح کرد: زیارت عاشورا که از تعالیم امام محمد باقر(ع) است، به سبب آثار و برکات بسیار سازنده و مفید در زمینه‌های فردی و اخلاقی و اجتماعی و نیز مشخص نمودن مواضع فکری و عقیدتی شیعه و تضعیفِ خطر انحراف از اصول و باورهای شیعیان، دارای اهمیت بسیاری است.

انتهای پیام. /

نظر شما