شناسهٔ خبر: 10027845 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

114 نفر داوطلب نمایندگی مجلس از سه حوزه انتخابیه شمال اصفهان شدند

کاشان- ایرنا- 114 نفر برای رقابت در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پایان مهلت قانونی ثبت نام از سه حوزه انتخابیه شمال اصفهان نام نویسی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز جمعه ایرنا، با پایان یافتن کار نام نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس دهم 46 نفر از حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل ثبت نام کردند.
در بین داوطلبان نمایندگی مجلس در این حوزه انتخابیه، چهار روحانی، یک زن و دو نفر با سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی دیده می شود.
53 داوطلب نمایندگی مجلس نیز از حوزه انتخابیه نطنز، بادرود و قمصر نام نویسی کردند که در بین آنها یک روحانی و یک زن وجود دارد و یک نفر آنان نیز پیشتر نماینده مجلس شورای اسلامی بوده است.
در آخرین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اردستان نیز پنج نفر ثبت نام کردند و در مجموع ثبت نام کنندگان از این حوزه انتخابیه به 15 نفر رسید.
سه نفر از داوطلبان حوزه انتخابیه اردستان روحانی، سه نفر دارای سابقه فرمانداری در استان اصفهان و یک نفر نیز نماینده مجلس شورای اسلامی بوده است.
با پایان کار ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت 9 شامگاه روز جمعه چهارم دی ماه، کار بررسی صلاحیت این افراد در هیات های اجرایی شهرستان های شمال اصفهان آغاز شد.
حوزه های انتخابیه «کاشان و آران و بیدگل» ، «نطنز، بادرود و قمصر» و «اردستان» در مجموع دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
کار ثبت نام داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از 28 آذر امسال به مدت هفت روز انجام شد.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، هفتم اسفند امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
6136/6021

نظر شما