شناسهٔ خبر: 10016182 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گزارش فارس از ثبت‌نام انتخابات مجلس

تعداد داوطلبان زنجانی برای حضور در بهارستان به 127 نفر رسید

در ششمین روز نام نویسی از داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تعداد داوطلبان به 127 نفر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، با پایان روز ششم ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تکاپو برای جا نماندن از قافله انتخابات شدت گرفت.

*حوزه انتخابیه زنجان و طارم

فرماندار زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز ششم نیز همانند روزهای گذشته ادامه داشت.

مجید فرخی با اشاره به اینکه تا پایان روز ششم 67 نفر در حوزه انتخابیه زنجان و طارم برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: ثبت‌نام این افراد به صورت کامل انجام شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع داوطلبان 58 نفر آقا هستند، ادامه داد: تعداد 9 کاندیدا خانم نیز برای حضور در انتخابات نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام در این حوزه انتخابی آمادگی کرده‌اند.

 

*حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود

حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود طی شش روز گذشته روزهای پر کاری داشته است تنور ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این روزها خیلی داغ‌تر از تصور بود.

طبق اعلام‌های رسمی 16 داوطلب تصاحب کرسی صندلی خانه ملت در این حوزه انتخابی ثبت‌نام کرده‌اند.

از مجموع ثبت‌نام کنندگان حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود یک نفر خانم و 15 نفر دیگر آقا هستند.

 

*حوزه انتخابیه ابهر، خرم‌دره و سلطانیه

این حوزه انتخابی طی 60روز ثبت‌نام از داوطلبان تکاپوی خوبی از خود نشان داده و میزبان نام‌نویسی از تعداد قابل توجهی داوطلب حضور در خانه ملت است.

فرمانداری ابهر در این شش روز میزبان 26 داوطلب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بوده است که از این تعداد داوطلب 21 نفر آقا و  پنج نفر خانم هستند.

 *حوزه انتخابیه خدابنده

حوزه انتخابیه خدابنده همچنان بدون حضور کاندیدای خانم به کار خود ادامه می‌دهد و طلسم نام‌نویسی کاندیدای خانم در این حوزه انتخابیه قرار نیست بشکند.

از روز نخست تا روز پنجم ثبت‌نام 11 نفر در حوزه خدابنده نام‌نویسی کرده بودند که امروز با ثبت‌نام 6 کاندیدای دیگر تعداد کاندیدهای این حوزه به 17 نفر برسد

بنا به اعلام وزارت کشور چهارم دی ماه سال جاری آخرین روز برای ثبت‌نام داوطلبان در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/73009/م30/ژ1001

http://fna.ir/WBAXGH

نظر شما