شناسهٔ خبر: 10006895 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

تعداد داوطلبان انتخابات مجلس دهم درچهارمحال وبختیاری به 76 نفر رسید

استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - ایرنا نوشت رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان پنجمین روز از زمان نام نویسی انتخابات مجلس شورای اسلامی، تعداد داوطلبان در استان به 76 نفر رسید.

صاحب‌خبر -

خدابخش مرادی افزود ا:از مجموع 76 داوطلب ثبت نامی در چهارمحال و بختیاری برای رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، 19 نفر از حوزه انتخابیه شهرستان های شهرکرد، سامان و بن، 14 نفر از حوزه انتخابیه شهرستان بروجن، 20 نفر از حوزه انتخابیه شهرستان لردگان و 23 نفر از حوزه انتخابیه شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار نام نویسی کرده اند.
مرادی همچنین به تعداد داوطلبان ثبت نامی مجلس خبرگان در استان اشاره کرد وگفت: در هفتمین روز از زمان نام نویسی داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری پنج داوطلب برای کاندیداتوری در چهارمحال و بختیاری ثبت نام خود را انجام دادند.
دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری افزود: در روزهای گذشته نیز 11 نفر آمادگی خود را برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از چهارمحال و بختیاری اعلام کرده بودند.
مرادی تصریح کرد:زمان ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری خبرگان رهبری تا ساعت 24 ،دوم دی 1394 تمدید شده است.
گفتنی است ،از چهارمحال و بختیاری یک نفر به مجلس خبرگان رهبری و چهار نفر به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، هفتم اسفند سال جاری به صورت سراسری در کشور برگزار می شود.

نظر شما