شناسهٔ خبر: 10007232 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

21 داوطلب نمایندگی مجلس در قصرشیرین نام نویسی کردند

ایرنا

صاحب‌خبر -

مرادعلی تاتار چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین نام نویسی یک نفر دیگر از داوطلبان نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه به علت نقص مدارک انجام نشد و در دست اقدام است.
روند ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از 28 آذر ماه آغاز شد و به مدت یک هفته تا چهارم دیماه (جمعه) ادامه دارد.
وی ادامه داد: از مجموع داوطلبان نمایندگی مجلس دهم در حوزه انتخابیه قصرشیرین دو نفر با مراجعه به وزارت کشور نام نویسی کرده اند.
وی گفت: از بین داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی که برای ثبت نام به مرکز حوزه انتخابیه قصرشیرین مراجعه کردند چند نفر سابقه ثبت نام در دوره های گذشته انتخابات را داشتند و چند نفر دیگر نیز در دوره های گذشته به خانه ملت راه یافته بودند.
سرپرست فرمانداری قصرشیرین با اشاره به زمان بر بودن فرآیند روند ثبت نام و با توجه به اینکه مهلت ثبت نام در روز جمعه پایان می یابد از داوطلبان نمایندگی مجلس خواست تا با مراجعه به مرکز حوزه انتخابیه نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.
تاتار با بیان اینکه تمهیدات لازم برای ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس دهم در مرکز حوزه انتخابیه قصرشیرین فراهم شده است و مشکلی در این زمینه نیست اضافه کرد: با نزدیک شدن به پایان زمان مهلت ثبت نام شمار داوطلبان نمایندگی مجلس دهم برای نام نویسی در حوزه انتخابیه قصرشیرین روز به افزایش است.
تاکنون تمامی داوطلبان نمایندگی مجلس دهم که در حوزه انتخابیه قصرشیرین نام نویسی کرده اند مرد هستند.
در مجموع بیش از سه هزار نفر عوامل نظارتی، اجرایی و انتظامی در بیش از 190 شعبه اخذ رای در سه حوزه انتخابیه شهرستانهای قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در روز رای گیری کار برگزاری انتخابات مجلس دهم را بر عهده دارند.
شهرستانهای مرزی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجموع حدود 220 هزار نفر جمعیت دارند و یک نماینده از این حوزه به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کند.
7079/3012/8066

نظر شما