شناسهٔ خبر: 9860538 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

آغاز ثبت نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد به جدول زمان بندی انتخابات مجلس خبرگان اشاره و افزود: نام نویسی از دواطلبان مجلس خبرگان از امروز در استان صورت می گیرد.

صاحب‌خبر -

فتاح محمدی، رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد به جدول زمان بندی انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: نام نویسی از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ۲۶ آذر ماه جاری آغاز و تا ۲ دی ماه به مدت هفت روز انجام می شود.

محمدی با ییان این که هیئت‌ های اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز به ‌مدت پنج روز تشکیل خواهد شد تا استعلام های لازم از نهادهای مربوطه صورت پذیرد، افزود: زمان ارسال مدارک داوطلبان از فرمانداری‌ های مرکز حوزه انتخابیه به وزارت کشور ۲ دی خواهد بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به زمان اعلام اسامی کاندیداهای تائید صلاحیت شده خبرگان رهبری اشاره و ادامه داد: مهلت رسیدگی به صلاحیت داوطلبان و اعلام نظر شورای نگهبان درباره صلاحیت داوطلبان به وزارت کشور ۳۰ روز است که از ۶ دی تا پنجم بهمن خواهد بود.

وی با بیان این که اسامی داوطلبان تأیید شده هر استان و انتشار آگهی اسامی نامزدهای انتخاباتی ۲۱ بهمن اعلام عمومی می شود، گفت: مهلت تبلیغات انتخاباتی نامزدها ۱۴ روز از ۲۲ بهمن تا پنجم اسفند تعیین شده و بر این اساس تبلیغات نامزدهای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ۶ اسفند ممنوع خواهد بود.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز هفتم اسفندماه امسال همزمان با انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار می شود.

 

نظر شما