شناسهٔ خبر: 9855696 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

همزمان با سراسر کشور انجام شد؛

آغاز ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری در البرز

روند ثبت نام داوطلبین پنجمین دوره خبرگان رهبری، در مرکز حوزه انتخابیه البرز همزمان با سراسر کشور، از 26 آذرماه ثبت نام از داوطلبین آغاز و تا 2 دی ماه سالجاری نیز ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

 

ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز همزمان با سراسر کشور در مرکز حوزه انتخابیه استان البرز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، همزمان با آغاز ثبت نام ازداوطلبین پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج، استاندار البرز،رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان،  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری  و جمعی از مدیران استان از فرایند ثبت نام داوطلبان نمایندگی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان کرج و مرکز حوزه انتخابیه استان البرز   بازدید بعمل آوردند.

در این مراسم، " محمد تقی ایرانی"، معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج، ضمن خیر مقدم به مدعوین، روند اجرای فرایند انتخابات در حوزه انتخابیه استان البرز را مطابق با تقویم زمانی اعلام شده از سوی وزارت کشور خوانده و گفت:با توجه به تقویم انتخاباتی و اعلام وزیر کشور درخصوص روند ثبت نام داوطلبین پنجمین دوره خبرگان رهبری، در مرکز حوزه انتخابیه البرز نیز همزمان با سراسر کشور، از 26 آذرماه ثبت نام از داوطلبین آغاز و تا 2 دی ماه سالجاری نیز ادامه دارد.

وی در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده تا زمان ثبت نام داوطلبین پرداخته و ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی هیات های نظارت و اجرایی انتخابات و همچنین حضور پرشور مردم، شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و قانونمند باشیم.

در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، سید حمید طهایی، استاندار البرز و حجت الاسلام والمسلمین روحی یزدی،رئیس دفترنظارت و بازرسی انتخابات استان نیز سخنرانی کردند که اخبار آن متعاقباً منتشر می گردد.

گفتنی‌ است؛ داوطلبان نمایندگی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از روز پنج‌شنبه بیست و ششم آذرماه نود و چهار آغاز و تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه دوم دی ماه نود و چهار به‌مدت 7 روز ادامه خواهد داشت و اخذ رأی در روز جمعه مورخ هفتم اسفندماه نود و چهار به عمل خواهد آمد.

داوطلبان یا نمایندگان آنان که کتباً معرفی شده باشند، می‌توانند در مهلت تعیین شده به فرمانداری‌های مراکز حوزه‌های انتخابیه (فرمانداری شهرستان مرکز استان) یا وزارت کشور مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

نظر شما