شناسهٔ خبر: 9545759 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس دادگستری پلدختر:

شعب ویژه‌ای برای برخورد با متخلفان انتخاباتی تعیین‌ شد

رئیس دادگستری پلدختر گفت: شعب ویژه‌ای برای برخورد با متخلفان انتخاباتی تعیین‌ شده تا درصورت تخلف با قاطعیت برخورد شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پلدختر، بیژن سوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان پلدختر، اظهار داشت: از مهم‌ترین محورهای توسعه و تعالی فرهنگ عمومی، مطبوعات و رسانه‌ها هستند که در تقویت وحدت ملی نقش به‌سزایی دارند.

وی با تشریح اهمیت اخلاق‌گرایی در فضای انتخاباتی حاکم بر جامعه، افزود: مهم‌ترین رکن برگزاری انتخابات، قانون‌گرایی است که مجموعه مطبوعات و رسانه‌های شهرستان  پلدختر باید آن را مد قرار دهند.

رئیس دادگستری پلدختر عنوان کرد: پیشگیری از وقوع جرم در راستای سالم‌سازی فضای حاکم بر جامعه به‌ عنوان یک اصل مهم مطرح است که بر همین اساس باید از ظرفیت و توانمندی مطبوعات و رسانه‌ها بهره‌گیری شود.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان پلدختر از فرهنگ و شعور سیاسی بالایی برخوردارند، بیان کرد: تقویت فضایی سالم در سطح شهرستان باید در دستور کار مجموعه مطبوعات و رسانه‌ها قرار گیرد.

سوری با بیان این‌که رسانه‌ها در انتخابات از سیاه نمایی و بزرگ جلوه دادن مسائل کوچک و پیش‌پا افتاده پرهیز کنند، گفت: رسانه‌ها معیارهای نظام را در انتخابات به مردم نشان دهند و قضاوت را به عهده خود مردم بگذارند و معیارهای افضل و اصلی را به مردم معرفی کنند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد رسانه‌ها و مطبوعات شهرستان پلدختر، اظهار داشت: رسانه‌ها باید ایجاد آرامش در جامعه را به‌ عنوان یکی از سیاست‌های راهبردی برای خود مورد توجه قرار دهند چرا که در فضای ملتهب و تنش‌زا امکان برگزاری انتخابات شایسته وجود ندارد.

رئیس دادگستری پلدختر با بیان این‌که شعب ویژه‌ای برای برخورد با متخلفان انتخاباتی تعیین‌ شده است، تصریح کرد: دستگاه قضا عزم را جزم کرده که اگر شائبه‌ای باشد با قاطعیت با آن برخورد کند.

وی خاطرنشان کرد: از مردم و مسئولان می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه تخلف به طور حتم آن را به دادگستری اطلاع داده زیرا این امر در تائید و یا رد کاندیداها مؤثر است.

سوری عنوان کرد: با عوامل ایجاد کننده شایعات کذب در فضای مجازی که سبب بر هم خوردن امنیت روانی جامعه می‌شود برخورد قضایی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما