شناسهٔ خبر: 9502663 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

برای تولید در سال ۲۰۱۸

مرسدس SLR ۱ میلیون یورویی چراغ سبز گرفت

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از لفت لین نیوز، این مدل که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده از یک طراحی آیرودینامیک فوق العاده کنونی مرسدس بنز بهره می برد.

این خودرو به شکل قابل توجهی بزرگتر از پورشه 911 است ولی عمدتا از مواد سبک همچون آلومینیوم و فیبرکربن ساخته خواهد شد تا وزن خود تحت کنترل باشد.

در شرایطی که سری SLR از موتور V8 بهره میبرد نشریه آلمانی آتوبیلد این گمانه زنی را مطرح کرد که جانشین SLR از پیشرانه هیبریدی برقی-بنزینی شامل یک موتور سوپرشارژ V8 به همراه دو موتور الکتریکی در محور جلو بهره مند است.

اگر شایعات درست باشد اولین ابرخودروی برقی-بنزینی مرسدس- AMG در سال 2018 با قیمت پایه یک میلیون یورو روانه بازار خواهد شد. این خودرو در تیراژ محدود 500 تا 750 دستگاه در سراسر جهان تولید خواهد شد و به این معنی است که این کوپه در رده خودروهای محدودی همچون پورشه 918 اسپایدر، مک لارن P1 و فراری لافراری قرار خواهد گرفت.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

نظر شما