شناسهٔ خبر: 949450 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مجلس خبر داد:

مقدمات آغاز احداث فاز 2و 3 آزادراه تهران - شمال به زودی فراهم می شود

نوشهر - ایرنا - نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با اشاره به اینکه مقدمات آغاز احداث فاز 2 و 3 آزادراه تهران - شمال به زودی فراهم می شود، گفت: قرار است هفته آینده نشستی با حضور رییس مجلس، وزیر راه و شهرسازی و پیمانکار جدید برگزار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، قاسم احمدی روز جمعه در آیین افتتاح بیمارستان فوق تخصصی آیت الله طالقانی چالوس که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، گفت: پیگیری این موضوع به عنوان یکی از زیرساخت های توسعه منطقه ادامه می یابد.

وی تصریح کرد:باید اقدامات لازم در خصوص احداث قطعات 2 و 3 صورت گیرد تا مشکلات موجود مردم در این محور به ویژه ترافیک و ازدحام خودروها در ایام تعطیل کاسته شود.

احمدی با اشاره به نقش بهره برداری از بیمارستان فوق تخصصی آیت الله طالقانی چالوس، در توسعه بیشتر مردم و ارایه خدمات بهداشتی و درمانی بهتر، ابراز امیدواری کرد که کیفیت و کمیت خدمات سلامت در شهرستان چالوس ارتقاء یابد.

نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در ادامه با اشاره به سرعت عمل در احداث این بیمارستان بر خلاف دیگر پروژه ها، اظهار داشت: باید از توجه ویژه مسوولان استان مازندران و همکاری مسوولان غرب مازندران در این خصوص قدردانی کرد.

وی در عین حال با اشاره به افزایش قابل توجه جمعیت این منطقه و لزوم اختصاص تدابیر ویژه برای آن، اظهار داشت: ظرفیت های موجود پاسخگوی این جمعیت بالا نیست، از سویی باید بخش های تکمیلی این بیمارستان نیز به سرعت به نتیجه برسد.ک/3

1535/608

نظر شما