شناسهٔ خبر: 944320 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ساری/

بهره‌برداری ازهزار و 284 کیلومتر از راه‌های کشور تا پایان امسال

هزار و 284 کیلومتر از راه‌های کشور تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ معاون وزیر راه و شهرسازی چهارشنبه شب در آیین افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهرستان بهشهر، گفت: با توجه به محدودیت‌های منابع مالی، اولویت‌بندی عملیات اجرایی پروژه‌ها و استفاده از فناوری‌های نوین در ساخت را برای استفاده بهینه از منابع مالی در نظر می‌گیریم.

نورزاد افزود: امیدواریم حدود 154 کیلومتر از آزادراه‌ها، ۵۰0 کیلومتر از بزرگراه‌ها، 400 کیلومتر از راه‌های اصلی و 230 کیلومتر راه‌آهن را تا پایان امسال به بهره‌برداری برسانیم.

وی گفت: از رویکردهای دولت توجه به توسعه ظرفیت‌های حمل و نقل ریلی است که در حال حاضر بخش کمی از حمل و نقل جاده‌ای را شامل می‌شود.

نورزاد تصریح کرد: در این خصوص بحث راه‌آهن گرگان - بجنورد را در برنامه داریم و همچنین به دنبال این هستیم که برخی از بزرگراه‌ها را به آزادراه تبدیل کنیم تا تسهیلاتی برای عبور مرور مردم ایجاد و از بار سنگین ترافیکی در جاده‌ها کاسته شود.

وی افزود: اعتبار پروژه‌های راه این استان در سال 93، حدود هزار و 600 میلیارد ریال است که فرهاد دژپسند معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور قول تحقق تخصیص صددرصدی این اعتبارات را دادند.


انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما