شناسهٔ خبر: 9422976 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

جدال‌هاي سرنوشت ساز در تورين و منچستر

هفته پنجم از دور گروهي ليگ قهرمانان اروپا امشب در گروه هاي اول تا چهارم برگزار خواهد شد و تيم‌هاي حاضر در اين گروه‌ها در شهرهاي مختلف اروپا به مصاف يکديگر مي روند.

صاحب‌خبر -

هفته پنجم ليگ قهرمانان اروپا؛ جدال‌هاي سرنوشت ساز در تورين و منچستر
هفته پنجم از دور گروهي ليگ قهرمانان اروپا امشب در گروه هاي اول تا چهارم برگزار خواهد شد و تيم‌هاي حاضر در اين گروه‌ها در شهرهاي مختلف اروپا به مصاف يکديگر مي روند.
در گروه اول اين بازي‌ها، رئال مادريد اسپانيا که به تازگي در نبرد حيثيتي الکلاسيکو با 4 گل مغلوب بارسلونا شده است، در کيف اوکراين به مصاف شاختار دونتسک خواهد رفت، رئال پيش از اين صعود خود به دور بعدي را قطعي کرده است و فقط به دنبال حفظ صدرنشيني در اين بازي خواهد بود. در ديگر ديدار اين گروه نيز پاري‌سن ژرمن مهمان تيم مالمو سوئد خواهد بود.
در گروه دوم که يکي از پيچيده‌ترين گروه‌هاي مرحله گروهي است، در مسکو، دو تيم زسکا مسکو و وولفسبورگ آلمان با هم ديدار خواهند کرد، در حال حاضر زسکا 4 امتياز و وولفسبورگ 6 امتياز دارند و برد در اين بازي کمک زيادي براي صعود به دو تيم خواهد کرد، در ديگر بازي اين گروه نيز منچستر يونايتد انگليس در زمين خود پذيراي تيم آيندهوون هلند خواهد بود، در حال حاضر يونايتد با 7 امتياز صدرنشين است و آيندهوون با 6 امتياز و تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار دارد و نتيجه اين بازي مي تواند تا حدود زيادي سرنوشت دو تيم را مشخص کند.
در گروه سوم، تيم 2 امتيازي آستانه قزاقستان که شانس اندکي براي صعود دارد، ميزبان بنفيکاي پرتغال خواهد بود که با 9 امتياز صدرنشين است، در بازي ديگر نيز اتلتيکو مادريد 7 امتيازي ميزبان گالاتاسراي 4 امتيازي خواهد بود که حالا مصطفي دنيزلي را روي نيمکت تيم خود مي‌بيند و اميد زيادي دارد تا با اين مربي باتجربه از گروه خود صعود کند.
در گروه چهارم نيز، در حساس‌ترين بازي دو تيم اول و دوم جدول يعني يوونتوس و منچستر سيتي در شهر تورين به مصاف هم مي‌روند، دو تيم شانس زيادي براي صعود دارند و حتي يک نتيجه مساوي نيز مي‌تواند صعود هر دو تيم را قطعي کند. در بازي ديگر اين گروه، بروسيا مونشن گلادباخ آلمان ميزبان سويا اسپانيا خواهد بود، اين دو تيم به ترتيب 2 و 3 امتياز تا کنون کسب کرده‌اند و شانس کمي براي صعود دارند.

 

نظر شما