شناسهٔ خبر: 9421758 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جام حذفی فوتبال ؛ استقلال حریف تراکتور شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛


نفت و استقلال به ضیافت پنالتی ها رسیدند


دیدار تیم های فوتبال نفت و استقلال تهران در پایان وقت های اضافه اول و دوم به تساوی یک ـ یک رضایت دادند تا کارشان به ضربات پنالتی کشیده شود.


دقیقه 105:میلاد فخرالدینی جایگزین جابرانصاری در تیم فوتبال استقلال تهران شد.


دقیقه 108:ضربه بازیکنان نفت تهران به تیرک دروازه استقلال برخورد کرد و به بیرون میدان رفت.


دقیقه112 : خطای میثم مجیدی بر روی وحید شیخ ویسی دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران.


دقیقه 113 :مصدومیت وحید امیری بازیکن تیم فوتبال نفت تهران.


دقیقه 116 : کارت زرد دریافتی پیام صادقیان از بازیکن تیم فوتبال نفت تهران از داور مسابقه.


جام حذفی ؛ نفت یک- استقلال یک تا پایان وقت اضافه اول


دیدار تیم‌های فوتبال نفت و استقلال تهران تا دقیقه ۱۰۵ مسابقه با همان تساوی یک ـ یک ادامه دارد.


بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران در وقت اضافه اول مسابقه، بازی را هجومی آغاز کردند تا بتوانند کار را در همین وقت یکسره کنند و با خیال آسوده تری در وقت دوم این دیدار برابر استقلال به میدان روند.


در دقیقه 103 مسابقه پیام صادقیان با فاصله بسیار یک ضربه شوت محکم را راهی دروازه استقلال کرد که این توپ با اختلاف اندکی از کنار دروازه مهدی رحمتی عبور کرد.


وحید حمدی نژاد در دقیقه 104 بازی، با کارت زرد شاهین حاج بابایی داور این دیدار مواجه شد.


پیام صادقیان در دقیقه 106 مسابقه، در موقعیت تک به تک گل با مهدی رحمتی قرار گرفت که با بی دقتی تمام توپ را به بالای دروازه مهدی رحمتی فرستاد تا هر 2 تیم با همان تساوی یک ـ یک در وقت اضافه اول به کار خود خاتمه دهند.


دیدار تیم های فوتبال نفت و استقلال تهران از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی، در پایان وقت قانونی یک ـ یک شد و بازی ۲ تیم به وقت های اضافه کشیده شد.


نفت 1  - استقلال 1 در پایان وقت قانونی

امید ابراهیمی در دقیقه 44 بازی با ارسال خوب خود بر روی دروازه نفت موجب شد تا محمد دانشگر یک گل به خودی دروازه تیمش را باز کند و به این ترتیب آبی پوشان پایتخت در پایان نیمه نخست با یک گل به رختکن رفتند.

این مسابقه تا دقیقه 84 با نتیجه یک بر صفر به سود آبی پوشان ادامه دارد.

تیم فوتبال نفت تهران با گل دقیقه 92 سعید لطفی موفق شد دروازه تیم فوتبال استقلال تهران را باز کند.

شاهین حاج‌بابایی داور این مسابقه است و آرمان اسعدی، حسین طالقانی و محمد ملکی او را در امر قضاوت همراهی می‌کنند.


تیم فوتبال استقلال تهران در دقیقه 6 بازی، نخستین حمله خطرناک را با شوت سجاد شهباز زاده بر روی دروازه نفت ایجاد کرد که ضربه مهاجم آبی‌پوشان با برخورد به مدافعان حریف، یک ضربه کرنر را برای آبی‌پوشان پایتخت به همراه داشت.


بهنام برزای در دقیقه 18 مسابقه بازهم دروازه تیم فوتبال نفت تهران را با ضربه شوت از پشت محوطه جریمه دروازه حریف تهدید کرد که با واکنش خوب شیخ ویسی مواجه شد.


در دقیقه 20 بازی، نخستین حمله نفتی ها بر روی دروازه استقلال انجام شد که ضربه شوت علی قربانی بازیکن تیم نفت با واکنش خوب مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال دفع شد.


حمید بوحمدان بازیکن تیم فوتبال نفت و یعقوب کریمی بازیکن استقلال، هر دو در دقیقه 23 بازی، با کارت زرد شاهین حاج بابایی جریمه شدند.


اوسیانو کروز، مارکار آقاجانیان و دن گاسپار که هرسه از مربیان تیم ملی فوتبال کشورمان هستند در دقیقه 25 این دیدار، وارد ورزشگاه تختی شدند تا از نزدیک شاهد رقابت دو تیم نفت و استقلال تهران باشند.


نفتی‌ها پس از نخستین حمله جدی خود پنج ضربه کرنر پیاپی را بر روی دروازه استقلالی‌ها ارسال کردند و در تلاش‌ بودند تا با بازکردن دروازه مهدی رحمتی، فشار روانی را از روی کادر فنی تیم خود کم کنند.


دومین حمله تیم فوتبال نفت تهران در دقیقه 26 مسابقه، با ضربه شوت آلویس نانگ، به سمت دروازه استقلال همراه شد که توپ با اختلاف اندکی از کنار دروازه رحمتی عبور کرد.


تیم فوتبال استقلال پس از اینکه دقایق ابتدایی بازی را هجومی آغاز کرده بود، رفته رفته با حملات متعدد نفتی‌ها در اواسط بازی کمی عقب کشید.


شاهین حاج بابایی در پایان وقت‌های معمول این مسابقه 2 دقیقه زمان تلف شده اعلام کرد.

دقیقه 47 ضربه سجاد شهباززاده را دروازه بان نفت در داخل محوطه 6 قدم مهار کرد.

دقیقه 49: ضربه آزاد امید ابراهیمی را شیخ ویسی با یک عکس العمل به کرنر فرستاد.


دقیقه 55: ضربه وحید امیری با برخورد به مدافعان استقلال به بیرون رفت.


دقیقه 56:ضربه ایستگاهی پیام صادقیان به مدافعان استقلال برخورد کرد.


دقیقه 61: ارسال حیدری از جناح راست با ضربه شهباززاده از کنار دروازه نفت تهران به بیرون رفت.


دقیقه 63: ضربه پیام صادقیان از پشت محوطه جریمه با واکنش مهدی رحمتی به کرنر رفت.


دقیقه 64: فرشید اسماعیلی جایگزین بهنام برزای در تیم فوتبال استقلال تهران شد.


دقیقه 70: ارسال امیری از سمت چپ با دخالت قربانی یک موقعیت را برای نانگ ساخت اما ضربه  این بازیکن را مهدی رحمتی در آغوش گرفت.


دقیقه 71 : وحید امیری بازیکن تیم فوتبال نفت تهران از داور مسابقه کارت زرد گرفت.


دقیقه 72 : ارسلان مطهری جایگزین علی قربانی در تیم فوتبال نفت تهران شد.


دقیقه 75: عباس بوعذار جایگزین آلویسی نانگ در تیم فوتبال نفت تهران شد.


دقیقه 76: پروپئیچ جایگزین سجاد شهباززاده در تیم فوتبال استقلال تهران شد.


دقیقه 78: اخراج یعقوب کریمی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران و 10 نفره شدن این تیم.


دقیقه 83: ضربه کوروشی بازیکن تیم فوتبال نفت تهران از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.


دقیقه84: ایمان مبعلی جایگزین سیامک کوروشی در تیم فوتبال نفت تهران شد.


دقیقه 88 : فرار وحید امیری از سمت راست و در ادامه آن ضربه او با برخورد به مدافعین استقلال دور شد.


دقیقه 92 : گلزنی سعید لطفی برای تیم فوتبال نفت تهران و نتیجه تساوی در پایان وقت قانونی


ترکیب تیم نفت در بازی در استقلال به این ترتیب است: وحید شیخ ویسی، مهدی شیری، سیامک کوروشی، حمید بوحمدان، وحید امیری، پیام صادقیان، وحید حمدی نژاد، سعید لطفی، علی قربانی، محمد دانشگر و آلویس نانگ و بازیکنان نیمکت نشین نفت عبارتند از علیرضا بیرانوند، علی عزت کرامت، آرش رضاوند، رضا علی، ایمان مبعلی، عباس بوعذار و امیر ارسلان مطهری




همچنین تیم فوتبال استقلال با ترکیب مهدی رحمتی، هرائر مگویان، حنیف عمران‌زاده، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، یعقوب کریمی، میثم مجیدی، جابر انصاری، سجاد شهباززاده، بهنام برزای و روزبه چشمی به میدان رفت. نیمکت نشینان تیم استقلال را وحید طالب‌لو ، ‌آرش برهانی، پروپیچ، محسن کریمی، میلاد فخرالدینی، امین حاج محمدی ، فرشید اسماعیلی تشکیل می‌دهند.

استقلال و نفت زیر ذره بین کادر فنی تیم ملی


مربیان تیم ملی فوتبال از نزدیک نظاره گر عملکرد تیم های فوتبال نفت و استقلال تهران در ورزشگاه تختی هستند.


دیدار تیم های فوتبال نفت و استقلال از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال درحالی برگزار می شود که مارکار آقاجانیان، دن گاسپار،اوسیانو کروز مربیان تیم ملی فوتبال از نزدیک نظاره گر عملکرد بازیکنان هر 2 تیم هستند.

حاشیه های نیمه نخست

دیدار تیم های نفت و استقلال از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال درحالی یک بر صفر به سود آبی پوشان به پایان رسید که این دیدار حاشیه هایی به همراه داشت.

نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌پوشان به پایان رسید و در حالی که محمد دانشگر به اشتباه دروازه تیم خود را باز کرده بود گوینده ورزشگاه زننده گل را امید ابراهیمی اعلام کرد.

با وجود گذشت یک نیمه از بازی تماشاگران همچنان در حال ورود به ورزشگاه هستند و نزدیک به 10 هزار نفر در ورزشگاه تختی حضور پیدا کردند.

منصوریان در کل 45 دقیقه نیمه نخست در محوطه تعیین شده نیامد و محمد خرمگاه نکاتی را به بازیکنان تیمش میکرد.

اواسط نیمه اول سجاد شهباززاده برای گرفتن توپ با پیام صادقیان درگیر شد که در این لحظه داور اعلام خطا نکرد، همین موضوع باعث شد صادقیان به  داور اعتراض کرد.

بعد از پایان نیمه اول علیرضا منصوریان پیام صادقیان را کنار کشید و به خاطر اینکه او با داور صحبت کرده بود به او توصیه‌هایی کرد.

مهدی رحمتی و علیرضا بیراوند بعد از پایان نیمه اول برخورد گرمی با هم داشتند و بیرانوند در حالی که دستش را جلوی دهان خود گرفته بود با او صحبت می‌کرد.


حاشیه های نیمه دوم نفت و استقلال

دیدار تیم های فوتبال نفت و استقلال در نیمه دوم با حاشیه هایی هم همراه بود.


پیام صادقیان در دقیقه 65 بازی مرتکب خطا شد که تماشاگران استقلال به شدت علیه او شعار دادند.

در این لحظه مهدی رحمتی و حنیف عمران‌زاده به سمت تماشاگران رفتند و از آنان خواستند علیه صادقیان شعار ندهند.


مسئولان برگزاری بازی از تماشاگران فیلمبرداری می کردند.


فرزاد مجیدی و محمد نوازی مربیان استقلال در جایگاه با هیجانی خاصی بازی را دنبال می کنند و با فاصله کمی عوامل تیم نفت هم باشور و حال خاصی بازی را نظاره می کنند.

منصوریان خلف وعده کرد


دیدار تیم های نفت و استقلال از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال در حالی یک ـ یک در وقت های قانونی و اضافه به پایان رسید که حاشیه هایی به همراه داشت.


هنگامی که داور در وقت اضافه اول به وحید حمدی‌نژاد بازیکن نفت کارت زرد نشان داد، نخستین بار در طول مسابقه علیرضا منصوریان از روی نیمکت تیمش بلند شد و به سمت نیمکت استقلال رفت. او ابتدا به سعید لطفی بازیکن تیمش معترض بود که چرا وقتی کاپیتان در تیم حضور دارد، او اعتراض می ‌کند. همچنین سرمربی نفت گلایه‌ای هم از داور داشت و معتقد بود نباید با داد و فریاد به بازیکن کارت داد. در این لحظه مجید صالح به منصوریان معترض شد که همین مسئله باعث به‌وجود آمدن جر و بحثی میان آنان شد. پس از این سرمربی نفت از نیمکت استقلالی‌ها عذرخواهی کرد، اما همچنان جر و بحثش با صالح ادامه داشت. این درحالی بود که منصوریان دیروز در نشست خبری اعلام کرده بود از روی نیمکت بلند نمی شود.


فرزاد مجیدی یکی از مربیان استقلال با علی چینی از مربیان نفت که در جایگاه ویژه بازی را تماشا می کنند برای لحظاتی با هم گفتگو می کردند.





 



نظر شما