شناسهٔ خبر: 9341503 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرمانده یگان ویژه ناجا خبر داد

مشارکت همیاران پلیس در برپایی کنگره عظیم اربعین

فرمانده یگان ویژه ناجا با تأکید بر شروع مأموریت اربعین همزمان با اجرای رزمایش ترافیکی در شهرستان مهران، گفت: امسال برای اولین بار همیاران پلیس و پلیس یاران افتخاری در مأموریت اربعین مشارکت خواهند داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار حسن کرمی ظهر امروز در رزمایش ترافیکی اربعین اظهار داشت: نیروی انتظامی با به کارگیری امکانات و تجهیزات مناسب در شهر مرزی مهران مستقر شده است و مصمم هستیم امسال خدمات منسجم‌تری را به زائران اربعین حسینی ارائه دهیم.

وی ادامه داد: امروز با اجرای این رزمایش، مأموریت اصلی نیروی انتظامی به طور رسمی شروع می‌شود.

فرمانده یگان ویژه ناجا خاطر نشان کرد: رده‌های مختلف نیروی انتظامی با تقسیم کار و اختصاص نیرو و تجهیزات کافی و راه‌اندازی قرارگاه ظفر آمادگی لازم برای تأمین امنیت و آرامش زائران حسینی را دارد.

وی با اشاره به اینکه پشتیبانی مردم همواره یاریگر نیروی انتظامی در اجرای مأموریت ها است، گفت: امسال برای اولین بار در این منطقه مرزی که آثار جانفشانی شهیدان گلگون کفن ایران اسلامی در آن وجود دارد از وجود همیاران پلیس و پلیس یاران افتخاری در مأموریت اربعین استفاده خواهد شد.

سردار کرمی در پایان با قدردانی از زحمات و تلاش‌های مستمر دست‌اندرکاران استانی و مسئولان کشور، ابراز امیدواری کرد: با تلاش‌های صورت گرفته این همایش بزرگ در کمال امنیت و آرامش انجام شود.

انتهای پیام/2246/ن20/د1000

http://fna.ir/VG1ZN9

نظر شما