شناسهٔ خبر: 9335544 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

سفیرعراق:مشکلی درصدور ویزا نداریم

صاحب‌خبر -
سفیر عراق در ایران، از استقرار دائم کنسولگری عراق در ايلام در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: برای ایام اربعین مشکلی در صدور ویزا نداریم.
راجع الموسوی شامگاه شنبه در دیدار با استاندار ایلام اظهار داشت: با همکاری دو دولت ایران و عراق در صدد هستیم تا کنسولگری دائم عراق را در استان ایلام مستقر کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، وی گفت: با توجه به امنیت و نزدیکی به عتبات عالیات استقبال زوار از مرز بین المللی مهران مطلوب است و کار صدور ویزای زائران به طور شبانه روزی در دفاتر کنسولگری مستقر در استان ایلام انجام می شود و هیچ مشکلی در صدور ویزا نداریم.

سفیر عراق در ایلام با اشاره به ارتباطات فرهنگی و تاریخی ایران و عراق گفت: توسعه مبادلات و ارتباطات در حوزه های فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی در دستور کار دولت عراق قرار گرفته است.

راجع الموسوی از زائران خواست به هیچ شایعه ای مبنی بر حذف ویزای عراق توجه نکنند، ورود به خاک عراق بدون داشتن ویزا امکان پذیر نخواهد بود.

محمدرضا مروارید استاندار ایلام هم با اشاره به تلاش های استان ایلام برای استقرار دفتر کنسولگری عراق در ایلام گفت: سفیر عراق در ایلام قول مساعد داده است تا با هماهنگی وزارت امور خارجه عراق کنسولگری دائم عراق در استان ایلام مستقر شود.

مروارید افزود: تمامی زیر ساختهای لازم برای استقبال از زائران اربعین حسینی در استان فراهم شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما