شناسهٔ خبر: 9334237 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صدور ویزا در دفتر نمایندگی کنسولی عراق در ایلام فقط به صورت گروهی

معاون حج و زیارت استان ایلام گفت: دفتر نمایندگی موقت کنسولی عراق در ایلام که اوایل هفته گذشته راه اندازی شده است فقط ویزای به صورت گروهی برای زوار اربعین صادر می کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حسن نیک روش اعلام کرد: به هیچ عنوان ویزای انفرادی برای زوار جهت سفر به عتبات عالیات در این دفتر صادر نمی شود و متقاضیان باید در گروه های حداقل پنج نفره درخواست ویزا کنند.

نیک روش اضافه کرد: از اوایل هفته گذشته و با آغاز بکار دفتر کنسولگری موقت عراق در ایلام تاکنون یک هزار و 200 فقره ویزای گروهی برای زوار متقاضی شرکت در آیین اربعین حسینی صادر شده است.

وی افزود: برخی از مردم بر این باورند که می توانند با ارائه کارت ملی بدون داشتن گذرنامه و ویزای عراق همانند سال گذشته به کربلای معلی بروند که این تصور درست نیست چون زائران برای خروج از کشور باید گذرنامه و ویزا همراه داشته باشند در غیر این صورت از خروج آنها جلوگیری می شود.

نیک روش اظهار کرد: نرخ ویزا برای هر نفر 30 دلار است و زوار می توانند بصورت گروه های پنج تا 10 نفره و حتی 20 نفره نسبت به ارائه تقاضای ویزا برای سفر به عراق از طریق نمایندگی های کنسولی عراق در کشورمان از جمله در ایلام اقدام کنند.
 
 
 
انتهای پیام/گ

نظر شما