شناسهٔ خبر: 930070 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قاضی‌زاده در گفت‌و‌گو با فارس:

فتنه‌گران خوش‌خیال بدانند مجلس اجازه نفوذ در دولت را به آنها نخواهد داد

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: پیام دیگر این استیضاح به فتنه‌گرهای خوش‌خیال بود که اگر به دولت به چشم یک لقمه نگاه می‌کنند و بستر ایجاد اغتشاش را برای خود فراهم می‌بینند مجلس آنها را رصد می‌کند و اجازه نفوذ در دولت را به آنها نخواهد داد و با آنها برخورد خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

سید امیرحسین قاضی‌زاده نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به استیضاح وزیر علوم در جلسه امروز مجلس گفت: استیضاح وزیر علوم در جلسه امروز مجلس این پیام را به همراه داشت که نمایندگان مجلس شورای اسلامی با هر گرایش سیاسی از منافع نظام کوتاه نمی‌آیند و در خصوص خطوط قرمز نظام یکپارچه هستند و وحدت کامل دارند.

وی افزود: پیام دیگر این استیضاح به فتنه‌گرهای خوش‌خیال بود که اگر به دولت به چشم یک لقمه نگاه می‌کنند و بستر ایجاد اغتشاش را برای خود فراهم می‌بینند مجلس آنها را رصد می‌کند و اجازه نفوذ در دولت را به آنها نخواهد داد و با آنها برخورد خواهد کرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار داشت: علی‌رغم فشارهای رسانه‌ای دشمنان این استیضاح به دشمنان خارجی نیز فهماند که  نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هرگز تسلیم فشارهای آنان نخواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما