شناسهٔ خبر: 8692954 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سرپرست تیم فوتبال سپاهان مطرح کرد

غیبت وریا غفوری در دیدار با استقلال/ برای برد به میدان می‌رویم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: وریا غفوری به دلیل مصدومیت امکان همراهی تیم را ندارد اما سایر بازیکنان خود را در اختیار داریم و با صلاحدید کادر فنی می‌توانند به میدان بروند.

صاحب‌خبر -

رسول خوروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تیم سپاهان تمرینات خوبی را در روزهای اخیر پشت سر گذاشته و برای دیدار با تیم استقلال وضعیت قابل قبولی داریم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به کسب برد توسط تیمش در دیدار با تیم استقلال تهران یادآور شد: نتیجه به دست آمده در این دیدار برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد و به اصطلاح بازی 6 امتیازی محسوب می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان افزود: تیم سپاهان برای اینکه بتواند در نیم فصل نخست با صدرنشینی به کارش پایان بدهد، نیازمند برتری مقابل استقلال تهران است و بازیکنان و کادر فنی تیم ما مصمم هستند تا نتیجه لازم را در این دیدار کسب کنند.

به گزارش فارس، در چارچوب مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتبال، تیم سپاهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم استقلال تهران است که این دیدار مصاف دو تیم اول و دوم جدول رده‌بندی به شمار می‌آید.

دو تیم برای کسب پیروزی در این بازی، انگیزه‌های زیادی دارند، به ویژه برای تیم سپاهان که پس از چهار هفته که رنگ برد را ندیده است، امیدوار است به سه امتیاز کامل بازی دست پیدا کند.

انتهای پیام/63006/و20/د1000

برچسب‌ها:

نظر شما