شناسهٔ خبر: 8364499 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سردار نقدی در پیامی به مناسبت شهادت سردار همدانی:

انتقام سختی از مسببان شهادت سردار همدانی خواهیم گرفت

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی به مناسبت شهادت سردار همدانس تأکید کرد: انتقام سختی از آمریکا و اسراییل و بانیان اصلی این فتنه و عاملان اصلی همه این جنایات خواهیم گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس؛ سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامی شهادت سردار حسین همدانی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»

بدرود یار روزهای غربت اسلام / بدرودسردار فتح المبین و بیت المقدس

بدرود قهرمان والفجر‌ها و کربلا‌ها/ بدرود همسنگر شلمچه و طلاییه و فکه

فرمانده انصار الحسین وفرمانده یاران محمد رسول الله (ص) / بدرود فرمانده بصیر نبرد با قاسطین و ناکثین ومارقین

بدرود میدان دار شجاع مبارزه با فتنه بدرود...

طولانی شدن دوران مبارزات خسته‌ات نکرد وحتی یک لحظه در میدان غایب نبودی امواج گمراهی مدعیان و غبار سنگین فتنه‌ها ذره‌ای از مسیر ولایت دورت نساخت.

بی‌درنگ و در نخستین حضور آگاهانه و بابصیرت در میدان جنگ با فتنه تکفیریان وارد شدی همان‌گونه که بی‌باکانه و شجاعانه در میدان نبرد با فتنه گران 88 پس از این‌همه سال جهاد مخلصانه این‌گونه لقاء خونین با پرودگار حق تو بود و چه حیف بود اگر در بستر می‌مردی و لذت شهادت و همجواری با سالار شهیدان گوارایت باد.

بدرود برادر و انشاالله بکم لاحقون قریبا.

همان پرچمی را که با حاج احمد متوسلیان بر گنبد خرمشهر برافراشتید و‌‌ همان بیرقی را که شهید دلاورمهدی باکری آنرا در کنار دجله و قدمگاه امام حسین(ع) بر زمین زد غیرتمندانه به بارگاه زینب کبری(س) رساندی با خون مطهر تو و همه شهیدان آن بارگاه قدسی عهد می‌بندیم که‌‌ همان پرچم را به‌زودی برفراز قبه الصخره در بیت المقدس شریف به اهتزاز در خواهیم آورد و از آمریکا و اسراییل و بانیان اصلی این فتنه و نیز عاملان اصلی همه این جنایات، انتقام سختی خواهیم گرفت.

شهادت سرباز امام زمان(عج) سردار دلاور و خستگی ناپذیر سپاه اسلام سرلشکر شهید حسین همدانی را به محضر آن حضرت و نایب بزرگوارش امام خامنه‌ای عزیز و همه امت اسلام و بسیجیان وهمه نیروهای مقاومت اسلامی به‌ویژه مردم قهرمان ایران اسلامی علی الخصوص خانواده صبور و نجیب آن سردار بزرگوار که نقش بزرگی در حماسه‌های جاودان آن شهید داشتند تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم و از خدای متعال صبر و اجر فراوان برای این عزیزان و پیروزی و نصرت عاجل برای رزمندگان مقاومت طلب می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما