شناسهٔ خبر: 8359649 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

غریبلو: ملی پوشان در آمادگی کامل به سر می برند

رئیس انجمن فوتبال رومیزی گفت: ملی‌پوشان فوتبال رومیزی برای شرکت در تورنمنت بین‌المللی بلغارستان در آمادگی کامل به سر می‌برند.

صاحب‌خبر -
امیر غریبلو در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان از برگزاری مسابقات جهانی فوتبال رومیزی بلغارستان و اعزام  ملی‌پوشان  به این تورنمنت خبر داد و در این خصوص بیان کرد: تورنمنت بین المللی بلغارستان که از 8 آبان ماه آغاز می‌شود یکی از معتبر‌ترین مسابقات فوتبال رومیزی است که برگزار می‌شود و به لحاظ کیفیتی  با مسابقات جام جهانی برابری می‌کند.

 رئیس انجمن فوتبال رومیزی ایران افزود: این مسابقات به شکل انفرادی و تیمی در دو بخش آقایان و بانوان در تمام رده های سنی برگزار می‌شود و تمام کشورهای مطرح دنیادر این رشته حضور دارند.

 غریبلو گفت: برای شرکت در رقابت‌های فوتبال رومیزی بلغارستان ایران با دو تیم در بخش  بانوان و آقایان بزرگسالان در این مسابقه شرکت می‌کند که اعضای تیم ملی  نیز در مسابقه‌آی که برگزار شد مشخص شده‌اند.

 وی درباره برگزاری اردو تیم ملی اشاره کرد: اعضای تیم ملی به لحاظ فنی در آمادگی کامل هستند و پیش از شروع مسابقات اردویی سه روز برگزار خواهیم کرد اعضای تیم ملی با فضای مسابقات آشنا شوند .

رئیس انجمن فوتبال رومیزی ایران درباره پیش بینی حضور ملی پوشان در این تورنمت گفت: فوتبال رومیزی ایران در آسیا اول است و در آخرین مسابقه قهرمانی جهان پنجم شدیم امیدوارم مانند نتایج کسب شده در  مسابقات گذشته روند صعودی  تیم ملی همچنان ادامه داشته باشد و در مسابقات بلغارستان جزو تیم های برتر دنیا باشیم که دور از دسترس نیست.

غریبلو افزود: تیم ملی ایران در رقابت‌ةای بلغارستان در دو بخش تیمی و انفرادی همه بخش‌های فوتبال رومیزی شرکت می‌کند و خوشبختانه  تاکنون از فدراسیون انجمن‌های ورزشی از فوتبال رومیزی حمایت‌های خوبی شده است که همین عوامل باعث  موفقیت ملی‌پوشان در مسابقات جهانی است .

رئیس انجمن فوتبال رومیزی درباره میزبانی ایران برای مسابقات برون مرزی بیان کرد: انجمن فوتبال رومیزی کمتر از ده سال است که شروع به فعالیت کرد و در این مدت موفقیت‌های زیادی به دست آورد تاکنون میزبانی مسابقه‌آی را پیشنهاد نداده‌ایم اما برنامه داریم تا در سال ‌آینده میزبان مسابقات اینترنشنال‌ در کیش و تهران باشیم که لازمه آن حضور موفق تیم  ملی در جام جهانی و تورنمنت‌هایی است که در طول سال برگزار می‌شود و مسابقات بلغارستان نیز یکی از رقابت‌های تاثیر گذار در این موضوع است که امیدوارم ملی‌پوشان عملکرد خوبی به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما