شناسهٔ خبر: 8253757 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

صبح امروز

لشکر 30 گرگان میزبان دومین کاروان جان‌باختگان منا شد

دومین کاروان جان‌باختگان واقعه دردناک و غم‎انگیز منا در قالب 17 نفر وارد استان گلستان شد و در لشکر 30 پیاده گرگان مورد استقبال مردم و مقامات استانی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، امروز گلستان میزبان دومین کاروان قربانیان فاجعه منا شده است و چشمان منتظر در سوگ این عزیزان گریان است، پیکر 17 جان‌باخته سرزمین منا صبح امروز وارد لشکر 30 پیاده گرگان شد و مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفت.

میرآئیز: تاکنون 28 نفر از قربانیان فاجعه منا وارد استان گلستان شده است

جانشین مدیرکل حج و زیارت استان گلستان ضمن تسلیت فاجعه غم‎انگیز منا اظهار کرد: آئین تشییع دومین کاروان جان‌باختگان منا در پادگان لشکر 30 پیاده گرگان در حال برگزاری است در این مراسم پیکر 17 تن از قربانیان سرزمین منا تشییع خواهد شد.

سید حسین میرآئیز با بیان اینکه تاکنون 28 نفر از قربانیان فاجعه منا وارد استان گلستان شده است، تصریح کرد: پیکر 21 نفر از قربانیان این فاجعه هنوز به کشور انتقال داده نشده است اما پس از ورود پیکرها به کشور و استان گلستان نسبت به تشییع آنها اقدام می‎شود.

وی افزود: پیکر مطهر مهاجران الی الله پس از تشییع در شهرستان گرگان به فرمانداری‎های آن شهرستان‎ها منتقل خواهد شد.

میرآئیز با تاکید بر اینکه به محض دریافت اطلاعات جدید از پیکرهای قربانیانی که تاکنون شناسایی نشده‎اند در اختیار مردم استان خواهیم گذاشت، گفت: این اطلاعات و اخبار از طریق رسانه‎ها و مراجعه حضوری به حج و زیارت قابل پیگیری است.

مهاجرنیا: پیکر جان‌باختگان منا به شهرهای گنبد، بندرترکمن، گمیشان و آزادشهر منتقل می‎شود

مهاجرنیا معاونت آموزش لشکر 30 گرگان نیز با تسلیت فاجعه منا به مردم شریف استان گلستان گفت: مراسم تشییع جان‌باختگان فاجعه منا هم اکنون در لشکر 30 گرگان در حال برگزاری است، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله قرآن مجید، مراسم مداحی آغاز می‎شود و قرار است استاندار گلستان در این مراسم سخنرانی کنند.

وی بیان داشت: پیکرهای 17 قربانی فاجعه منا پس از تشییع در گرگان به شهرستان‎ها انتقال داده می‎شود که 10 تن از پیکرها به شهرستان گنبدکاووس، سه تن از آنان به بندرترکمن، سه پیکر به شهرستان گمیشان و یک پیکر از قربانیان این فاجعه به شهرستان آزادشهر منتقل می‎شود.

مهاجرنیا از مردم خواست برای تشییع پیکر جان‌باختگان فاجعه منا در لشکر 30 گرگان حضور یابند تا از فیض معنوی بهره‎مند شوند.

خاکی: پیکر قربانیان منا پس از ادای تکریم به شهرستان‎ها انتقال داده می‎شود

فرماندار شهرستان گرگان نیز در این مراسم ضمن تسلیت فاجعه انسانی سرزمین منا گفت: امروز دومین کاروان قربانیان فاجعه منا وارد استان گلستان شد، پیکر این عزیزان پس از ادای تکریم به شهرستان‎های‌ آنها انتقال داده می‎شود.

یحیی خاکی از مردم دارالمومنین شهرستان گرگان خواست تا در آیین تشییع پیکرهای مطهر قربانیان حادثه منا شرکت کنند و گفت: این انتظار از مردم شریف استان گلستان وجود دارد تا به منظور تکریم و تجلیل شایسته این عزیزان در مراسم تشییع حاضر شوند.

انتهای پیام/83001/ق40/ظ1004

نظر شما