شناسهٔ خبر: 7997214 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هفته پنجم لالیگا

تحقیر بارسلونا در شب صدرنشینی رئال مادرید

هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول اسپانیا با پیروزی تیم‌های رئال مادرید و ویارئال و شکست سنگین بارسلونا در خانه سلتاویگو پیگیری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در یکی از مهمترین بازی‌های شب گذشته تیم صدرنشین بارسلونا در خانه سلتاویگو به میدان رفت و مقابل میزبانش با نتیجه دور از انتظار 4 بر یک شکست خورد تا به رده پنجم سقوط کند. در این دیدار نولیتو (26)، آسپاس (30 و 56) و گویدتی (83) برای سلتاویگو و نیمار (80) برای بارسا موفق به گلزنی شدند.

شاگردان لوئیز انریکه در نیمه نخست عملکرد ضعیفی داشتند، اما در نیمه دوم توانستند توپ و میدان را در اختیار بگیرند، هر چند که درخشش دروازه‌بان سلتاویگو مانع گلزنی ستاره‌های بارسا شد. در طرف مقابل نیز سلتا با ضدحملات خطرناک خود می‌توانست باز هم به گل برسد، اما بی‌دقتی مهاجمان این تیم مانع از ثبت گل‌های بیشتر شد.

در دیگر بازی مهم دیشب تیم رئال مادرید در خانه اتلتیک بیلیائو به لطف درخشش کریم بنزما 2 بر یک به پیروزی دست یافت و با 13 امتیاز به صدر جدول صعود کرد. مهاجم فرانسوی رئال در دقایق 19 و 70 گلزنی کرد تا گل دقیقه 67 سابین برای میزبان بی‌اثر شود.

در سایر بازی‌ها لوانته و ایبار به تساوی 2 - 2 رضایت دادند، رایو وایکانو 2 بر یک از سد خیخون گذشت، سوسیه‌داد با سه گل بر میزبانش گرانادا غلبه کرد، سویا 2 بر صفر به میزبانش لاس پالماس باخت و ویارئال با یک گل مقابل مالاگا به برتری دست یافت.

در جدول رده‌بندی تیم‌های رئال مادرید، سلتاویگو و ویارئال با 13 امتیاز و به دلیل تفاضل گل اول تا سوم هستند و اتلتیکومادرید و بارسلونا با 12 امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/

R1351/P1351

نظر شما