شناسهٔ خبر: 7561817 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون شهرداری قزوین:

عملکرد تعاونی مصرف کارکنان شهرداری قزوین ضعیف است

ایلنا: هیات مدیره تعاونی مصرف کارکنان شهرداری قزوین از طریق دریافت وام با سود هنگفت روزانه، اقدام به تعمیر ساختمان تعاونی کردند که موجب تشدید وضعیت چالشی و بحرانی در ساختار تعاونی مصرف شده است.

صاحب‌خبر -

ایلنا: معاون اداری و مالی شهرداری قزوین گفت: عملکرد تعاونی مصرف کارکنان شهرداری قزوین ضعیف است.

به گزارش ایلنا از قزوین، سید تقی مجابی گفت: سال‌ها پیش شهرداری قزوین جهت رفاه حال کارکنان اقدام به تاسیس تعاونی مصرف کرد و ساختمانی را در اختیار هیئت مدیره قرار داد که هدف از تشکیل آن، ارائه خدمات به کارکنان در جهت رفع نیاز‌ها و مایحتاج همکاران در شهرداری قزوین بود تا پس از توسعه و ارتقای کمی و کیفی، همانند تعاونی‌های سایر دستگاه‌ها علاوه بر کارکنان مجموعه، نیازهای همشهریان نیز تامین شود که این امر می‌توانست با عملکرد صحیح و تصمیمات درست، محقق شود.

وی اضافه کرد: اما در طی این سال‌ها با تصمیمات نابه جا و اشتباهات هیات مدیره، نه تنها اهداف اولیه و اساسی حاصل نشد بلکه شاهد پسرفت هر روز آن نیز هستیم.

مجابی ادامه داد: همچنین با اتخاذ تصمیمات اشتباه در خصوص خرید زمین در گذشته توسط تعاونی مسکن موجب راکد ماندن چندین ساله سرمایه اعضا شد و امید خانه‌دار شدن کارکنان به رویایی تبدیل شد که هنوز به واقعیت نرسیده و خوشبختانه با درایت شهردار و حمایت شورای اسلامی شهر در آینده‌ای نزدیک تکلیف سرمایه و زمان از دست رفته مشخص خواهد شد و این در حالی است که می‌شد با اندیشه و عملکرد صحیح در خرید زمین نتیجه بهتری حاصل شود.

مجابی بیان کرد: در حال حاضر نیز هیات مدیره تعاونی مصرف جهت تامین منابع مالی از طریق دریافت وام با سود هنگفت روزانه، اقدام به تعمیر ساختمان تعاونی کردند که موجب تشدید وضعیت چالشی و بحرانی در ساختار تعاونی مصرف شد و به منظور پوشش هزینه‌های وام و ضررهای وارده، واگذاری و فروش ساختمان را سرلوحه برنامه‌های غیراصولی خود قرار داده است.

وی در پایان افزود: ضروری است هیات مدیره با بررسی استراتژی‌های موجود و بهینه امکان ادامه فعالیت مثمر و بهره‌برداری مناسب در خور کارکنان شهرداری قزوین را فراهم آورد.

نظر شما