شناسهٔ خبر: 7426924 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

مشکل جديد رئال مادريد پس از جذب داويد دخيا

بنا بر گزارش نشريات انگليسي و برخي منابع اسپانيايي، تقريبا بايد کار انتقال دخيا به رئال مادريد را تمام شده بدانيم و اين دروازه بان تا فردا از منچستريونايتد به رئال خواهد پيوست.

صاحب‌خبر -

شايد تنها چيزي که مديران رئال مادريد انتظارش را نداشتند، درخشش کيلور ناواس (دروازه بان کاستاريکايي رئال) در بازي شب گذشته رئال مقابل بتيس بود. ناواس در نيمه اول به شکلي استثنايي روبن کاسترو را در گلزني ناکام گذاشت و در نيمه دوم نيز با مهار ضربه پنالتي همين بازيکن، هواداران رئال را بر اين وا داشت که نام او را يکصدا در ورزشگاه فرياد بزنند.
فرياد هاي کيلور کيلور، براي دقايقي در سانتياگو برنابئو طنين انداز شد و به نوعي مي توان اينگونه گفت که پس از خامس و بيل، ناواس، قهرمان رئالي ها در بازي شب گذشته بود.

اين بازي براي کيلور ناواس بازي ويژه اي بود. او هنوز هم نمي داند که در رئال ماندني خواهد شد يا اينکه فردا با نهايي شدن انتقال دخيا، او به تيمي ديگر واگذار مي شود. به همين دليل اين دروازه بان کاستاريکايي بيش از هميشه نياز داشت تا با رقم زدن يک شب درخشان، اعتماد هواداران رئال مادريد را به خود جلب کند و کيست که نداند حالا منتقل کردن ناواس به تيمي ديگر، تا چه اندازه براي مديران رئال دشوار شده است.

کيلور پس از جدايي کاسياس و با درخشش در بازي هاي پيش فصل، بخصوص در بازي جام آئودي کاپ در برابر بايرن، نشان داد که شايستگي قرار گرفتن درون دروازه رئال مادريد را دارد اما رئالي ها که در تمام طول تابستان به دنبال جذب ذخيا از يونايتد بودند، به نظر نمي رسد که حتي با نمايش هاي درخشان ناواس، در ايده هاي خود تغييري حاصل کنند.

بي شک حضور همزمان دخيا، کاسيا و ناواس در رئال مادريد غير ممکن است و تنها چاره کار، جدايي ناواس از رئال مادريد است. اين جدايي ممکن است به معضلي جديد درون دروازه براي رئال مادريد بدل شود. هر نمايش ضعيف از سوي دخيا، ممکن است هواداران حاضر در برنابئو را به ياد کيلور ناواس بيندازد. دروازه باني که حالا بيش از آنچه تصور مي شد در ميان رئالي ها محبوب شده است. 

نظر شما