شناسهٔ خبر: 7404749 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

جهان فوتبال

صاحب‌خبر -

آمار پیروزی های مورینیو از فرگوسن و ونگر بالاتر است

چلسی با رهبری ژوزه مورینیو آمار پیروزی‎های بیشتری نسبت به منچستریونایتد با سر آلکس فرگوسن و آرسنال با آرسن ونگر دارد.

به گزارش مهر، تیم فوتبال چلسی در حال حاضر در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و یکی از بدترین شروع‌های تاریخ رقابت‌های لیگ برتر انگلستان را پشت سر می گذارد. با این حال عملکرد مورینیو در ۲۰۰ بازی لیگ برتری، بهتر از همتایان صاحب نام خود است. آمار چهار مربی رقابت‌های لیگ برتری در ۲۰۰ بازی به این شرح است:ژوزه مورینیو با۱۳۷برد،۴۲تساوی و۲۱باخت،آلکس فرگوسن با۱۲۲برد،۵۱تساوی و۲۷باخت،رافا بنیتس با۱۱۴برد،۴۶تساوی و۴۰باخت وآرسن ونگربا۱۱۰برد،۵۳تساوی و۳۷باخت به دنبال هم قراردارند.

منچستریونایتد درانتظار پیشنهاد رئال مادرید برای جذب دخیا

منچستریونایتد معتقد است که رئال مادرید تا قبل از مهلت شش بعدازظهرفردایعنی زمان بسته شدن فصل نقل و انتقالات، پیشنهاد رسمی خود را برای جذب دخیا مطرح خواهد کرد.

به گزارش ایرنا از دیلی میل، لوئیس فان خال سرمربی تیم فوتبال شیاطین سرخ ارزش دروازه بان خود را ۳۵ میلیون پوند اعلام کرده است، هر چند باشگاه اسپانیایی رئال، امیدوار است یونایتد به مبلغ کمترهم راضی شود. دخیااز ابتدای شروع فصل، نیمکت نشین بود و فان خال هراس دارد که این دروازه بان تمرکز خود را به خاطر تمایل به بازگشتش به مادرید از دست بدهد. دخیا مطمئن است که نهایتا بازیکن شماره یک رئال خواهد شد، حتی اگر مجبور باشد تا تابستان آینده برای تحقق رویاهایش صبر کند.

رونی سوژه کاریکاتوریست شد

مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد با وجود درخشش در آخرین بازی این تیم به سوژه‌ای برای کاریکاتوریست‌ها بدل شده است.

به گزارش مهر، وین رونی که توانست در آخرین بازی منچستر با زدن سه گل در لیگ قهرمانان حسابی بدرخشد، با این تفسیر لوییس فن خال سرمربی شیاطین سرخپوش روبه رو شد که به او هشدار داد، هنوز راه زیادی در پیش دارد. این خبر به سوژه کاریکاتوریست سایت گل (عمرمومانی) بدل شده است.

شکست برزیل ازآرژانتین درفوتسال آمریکای جنوبی

تهران – ایرنا – تیم ملی فوتسال برزیل با شکست برابر آرژانتین از راهیابی به فینال هفتمین دوره رقابت های فوتسال قهرمانی آمریکای جنوبی باز ماند.

به گزارش روزیکشنبه ایرنا، در این دوره از پیکارها که در شهر پورتو ویخو اکوادور برگزار می شود، تیم برزیل مدافع عنوان قهرمانی در ضربات پنالتی با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب آرژانتین شد و نتوانست گام به دیدار فینال بگذارد.

برچسب‌ها:

نظر شما