شناسهٔ خبر: 7292208 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فدراسیون را به نخود و لوبیا نمی‌فروشیم

سلیمانی: پس از آسیا به دنبال کسب مدال اسکواش جهانی هستیم

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون اسکواش گفت: من معتقدم که پس از آسیا باید در اندیشه کسب مدال در جهان باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسعود سلیمانی پس از قطعی شدن مدال قارونی در مسابقات قهرمانی آسیا که در تهران برگزار می‌شود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو ماه و نیم اردوهای فشرده را پشت سرگذاشتیم که در تاریخ اسکواش طولانی‌ترین اردو محسوب می‌شد و خوشبختانه توانستیم که دو مدال برنز خود را در این مسابقات قطعی کنیم.

وی در ادامه به دلایل موفقیت اسکواش اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل موفقیت ما این است که از مربیانی استفاده کردیم که تحصیلات آکادمیک دارند و اسکواش را می‌شناسند. ما این مربیان را در تیم‌های پایه و جوانان به کار گرفتیم.

رئیس فدراسیون اسکواش تأکید کرد: پس از اینکه دوباره با رأی اعضای مجمع به عنوان رئیس فدراسیون منصوب شدم، کسب مدال آسیا را به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی خود در دستور کار قرار دادم که خوشبختانه این خواسته پس از یک سال محقق شد و اکنون می‌توانیم بگوییم که سه سال از برنامه‌های خود جلوتر هستیم.

وی به مبارزه نمایندگان کشورمان با تیم‌های مدعی در رقابت‌های قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: دانیال قارونی برای اولین بار در تاریخ اسکواش توانست نماینده هنگ کنگ را شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی نهایی شود و مدال برنز خود را قطعی کرد. من خوشحالم که پس از 20 سال موفق شدیم این مدال را کسب کنیم و باید به قارونی لقب خط‌شکن بدهیم چرا که او نام خود را در اسکواش جاوادانه کرد.

سلیمانی افزود: زمانی مدال‌آوری در آسیا برای ما رویا محسوب می‌شد اما امروز این رویا رنگ واقعیت گرفت. امیدواریم روند کسب مدال ما در این مسابقات ادامه داشته باشد. من معتقدم که پس از آسیا باید در اندیشه کسب مدال در جهان باشیم.

وی در پایان در خصوص جذب اسپانسر برای برگزاری این رقابت‌ها گفت: پیش از این مسابقات اسپانسری به مبلغ 10 میلیون تومان اعلام آمادگی کرده بود اما ما آن را قبول نکردیم و به دنبال این هستیم که یک اسپانسر قوی را برای طولانی مدت در کنار خود داشته باشیم. هیچ وقت فدراسیون را به نخود و لوبیا نمی‌فروشیم. ما باز هم برای میزبانی تلاش می‌کنیم اما در کنار آن به دنبال درآمدزایی هستیم تا پولی در جیب فدراسیون برود.

انتهای پیام/

نظر شما